Nekromanti Neogames release

Helmgast
Inte så viktigt inlägg, men såväl Misslor som Diamantäpplet har nummer 5022. Nån av dem skall nog vara 5027. Så att det inte blir några problem när de skall ges ut.

Drakardagboken har inte blivit uppdaterad på ett havår. Ligger projektet på is, är allt hemligt eller?

Vilken kommer först, Terra One eller Phobia?

Emil

Hero
Inte så viktigt inlägg, men såväl Misslor som Diamantäpplet har nummer 5022. Nån av dem skall nog vara 5027. Så att det inte blir några problem när de skall ges ut.

Ingen risk, det står nog bara fel på sidan. Du vet, klipp och klistra...

Drakardagboken har inte blivit uppdaterad på ett havår. Ligger projektet på is, är allt hemligt eller?

Neotech Euro-dagboken är inte uppdaterad på två år...

Vilken kommer först, Terra One eller Phobia?

Jag skulle helt klart tippa på Phobia.

/Emil

Big Marco

Läskig
Phobia. Stensäkert.

Vi avslutade en riktigt hiskelig session av Phobia igår - Johan Salomonsson ledde mig, CJS och Daniel Lehto, genom "Kackerlackans Dröm". Nog för att jag har spelat mycket skräckspel förut, men igår var jag fan _rädd_ när jag spelade. Fy fan - jag är impad av våra författare. Phobia har en skräcknivå som jag inte tidigare har spelat i. Och det var läskigt.

Dessutom börjar Vandöda ta en rejäl form. *mohahahahaha*

*host* Helmgast *hostharkel*

Krille

Super Moderator
"Drakardagboken har inte blivit uppdaterad på ett havår. Ligger projektet på is, är allt hemligt eller?"

Författarens mamma dog i höstas och fick akut inspirationsstopp på grund av det.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Låter otroligt spännande. Känner hur mitt gamla rollspelsberoende börjar vakna till liv igen. Låter som om Phobia är en värdig efterträdare till Kult.