Nekromanti Neogames SLPer!

William_Besario

Warrior
Hej Kamrater!

Jag kallar er till upprop!
vi sak tvinga dessa förtryckare , dessa... dessa NEOGAMES!
att ge osss officiella värden för de omtalade personer i ett otal Moduler från detta syndarnas företag , NEOGAMES!

GE OSS VÄRDENA!!!

Vi vill ha ; Rafali , Cerec , Jac , Drevegan , Kharzim och alla andra! och vi vill ha det inom en snar framtid , inte i någon avlägsen modul!!! jag har ett förslag , ni kan publicera det i CODEX , typ 2-3 SLPer per nummer!!!

Sir William Besario

För mig i tiden!

Vaun Vuriche

Warrior
Vad ska vi med deras värden till?

Om nu min SL fick för sig att introducera nån av fjantarna i vår kampanj hade jag väl iofs försökt slå ihjäl dem på pin kiv.

LeJonklev

Swordsman
Klart man skulle försöka slå ihjäl dem. Spelledarpersoner skapade av företagen som "exempel" är till för att mördas oprovocerat : )

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.

Mr Jacket

Veteran
Jag vet inte. Men det skulle vara kul att få vetá värdena och om man ska slå ijäl dom så kan det faktiskt vara bra att veta dom eller i andra sammanhang!

Riddaren

Swashbuckler
Cerec finns redan

"Vi vill ha ; Rafali , Cerec , Jac , Drevegan , Kharzim och alla andra! och vi vill ha det inom en snar framtid , inte i någon avlägsen modul!!! jag har ett förslag , ni kan publicera det i CODEX , typ 2-3 SLPer per nummer!!!"

Cerec finns redan på Neogames hemsida...med hela framslagningsprocessen också på köpet.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Flash Back

Warrior
Om ni nu av någon anledning skulle behöva använda er av dessa själar går väl inte världen under för att ni hittar på egna lämpliga värden. Det enda sättet NeoGames förtrycker er är genom att ni uppfattar att det de inte yttrar, existerar inte.

Nu kanske jag överdrev lite, men så himla svårt kan det väl inte vara att ta fram några nuffror.

It's no meaning to live, if you don't feel alive.

Flash Back

Warrior
Jovisst, men

Självklart, men nu är det väl inte så svårt att pilla ihop en vettig slp. Eller? Jag förstår ert problem men tycker ändå inte att det är så viktigt.

Är det många som använt Cerec i sin kampanj?

It's no meaning to live, if you don't feel alive.

Big Marco

Läskig
Re: Cerec finns redan

Njae - den Cerec som han var när han skapades finns där... ,-)

-Marco Behrmann

Riddaren

Swashbuckler
Re: Cerec finns redan

Jojo...men han finns...och om jag inte har förstått det fel, så är det Marcos egen gullegris, hmmm rollperson ;-)

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Krille

Super Moderator
Re: Jovisst, men

"Många av de karaktärerna som finns nämnda i modulerna har använts som rollpersoner under testomgångar, det betyder att det förmodligen redan finns värden, bakgrundshistorer mm till ett flertal av dem.."

Det är färre än du tror, faktiskt. Kharzim klan Ghor började sin bana som introståryfigur och har aldrig existerat som rollperson. Dito Frederick av Dunbaton. Kiyona Nentari fick ett helt annat öde som rollperson än som introståryfigur. Den enda av mina introståryfigurer som är någorlunda lik rollpersonen är Rafali.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Dougald MacD

Veteran

Inte Cerec men väl Rafali, hade ganska kul med henne karaktärerna kommer att vara nervösa i hennes närhet för all framtid särskilt Learam alven som på nåder fick bli lärling :gremsmile:.

Dougald

Vincentus

Veteran

Jo, men så j*vla svårt kan det inte vara för Neogames att knåpa ihop några SLP. De kan ju lägga upp ett Acrobat Reader dokument med lite värden på sin hemsida, tycker jag...

"Amän hörru, faktiskt!"

Big Marco

Läskig
Re: Marcos gullegris

Njae, inte på bra länge. Min favorit är en karaktär som finns med under "berömda krigare" i Krigarens Väg. ,-)

-Marco Behrmann

LeJonklev

Swordsman
De är jätteanvänbara... till att slå ihjäl. Bättre skurkar finns inte än de som spelarna redan känner till och ogillar.

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.