Nekromanti Neogames websidor uppdaterade

Carl Johan Ström

Swordsman
Hepp! Nu går det att förhandsbeställa både Geografica Mundana (160 sidor) och Vandöda & nekromanti (80 sidor) från neoshoppen... Det blev minsan riktigt underbara moduler.

MVH
Carl Johan Ström
Neogames AB

PS.
Observera att Vandöda & nekromanti är 80 sidor och inget annat. Jag har av misstag skrivit 96 sidor för några dagar sedan.
DS.

duvan

Warrior
Jippi, en av dom mest önskade moduler i mitt tycke. Jag ska till banken imorrn och växla in alla mina enkronor så jag kan beställa denna modul :gremlaugh:, har inte råd med hyran, men med nödreserven så borde jag väl få råd med Vandöda :gremgrin:.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Japp! Och i ren exalterad hjärndödhet beställde jag Geografica Mundana och Vandöda :gremfrown:.

Tänkte köpa Atlas istället för Geografica och få en häftig låda, samt vänta med Vandöda tills romanerna har släppts (och därmed bespara mig fraktkostnader)...

Kolla din mail, för du har fått en avbeställning :gremsmirk:. (don't worry, I'll beställa them later ändå :gremwink:)

Det är inte lätt att vara korkad...

Phelan

Hero
Så du tänkte verkligen vänta med Geografica Mundana till Atlasboxen? Ett imponerande tålamod, min herre. Själv saknar jag det tålamodet och kommer förmodligen även att köpa Atlas sen också då Encyclopedia Mundana inte verkar vara tänkt att släppas separat, vilket gör att jag kommer ha dubletter av Geografica Mundana till våren.

Även om jag förstår Neogames behov av att sälja sina produkter känns just grejen med Geografica Mundana och Atlas lite väl... "Scroogig" är väl en bra term på det så här till jul?

Mvh / Phelan

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Egentligen inte, jag kommer bli flintskallig, hålögd och få våldsamma kramper innan Atlas har blivit släppt, även om det bara dröjer till Januari... :gremcrazy:

Att bara vänta några dagar på att romanerna ska släppas så man kan beställa Vandöda får mig att tugga sönder både naglar, nagelband och fingertoppar... och tår...

..."scroogig"?

Phelan

Hero
Januari är väl optimististiskt? Atlas har ju inte ens något angivet datum på Releaseplanen...

..."scroogig"?

Ja, Dickens, mr Scrooge osv!

Mvh / Phelan

P|uT0NiUm

Swashbuckler
..."flintskallig, hålögd och få våldsamma kramper innan Atlas har blivit släppt, även om det bara dröjer till Januari"...

"Januari är väl optimististiskt? Atlas har ju inte ens något angivet datum på Releaseplanen..."

Just det, och tänk dig då hur jag kommer se ut om den släpps först till Oktober... :gremshocked:

Skynda er med Atlas Neogames, annars kommer en stor kund dö i epileptiska anfall... :gremcrazy:

"Ja, Dickens, mr Scrooge osv!"

Aaahhh... *höhöö* *I'm trög*

Ezping Orm

Hero
.. har inte råd med hyran, men med nödreserven så borde jag väl få råd med Vandöda.

Usch, det är precis samma för mig. Hyran och julklappar får komma i andra hand :gremcrazy: