Nekromanti neogubbar svara!!!

$hotgun Harvey

Veteran
Okej detta är en fråga till valfri gubbe på neogames.

När kommer det rollformulär till Eon? Dom jag har är så suddade att dom knappt finns kvar lägre... och kopiatorer befattar jag mig inte med.

Det har ryktats om ett nytt fyrsidigt formulär. är det bara rykten eller kommer såna?

Mouja

Hero
Fyrsidigt formulär...

Ett fyrsidigt formulär kommer släppas inom kort...

Men helst så ser jag att de släpps i samband med Eonv3 och vi får fortsätta med våra vanliga 2 sidiga formulär tills dess.
Jag tycker det vore mycket bättre.. men det är bara min åsikt.

Schyte

Veteran
Formulär.

Om jag får tillstånd av "Neogubbarna" eller någon moderator kan jag scanna in ett gammalt och skicka till dig.
Tips. Ha altid ett tomt formulär till att kopiera.

Fahnen

Swordsman
Re: Fyrsidigt formulär...

De extra sidorna man fick i Dx boken var bra... enligt mig då. Jag skulle gärna se att de ingick "standard" formulär.

Mouja

Hero

Jag skulle helst vilja att de kom till Eon3 istället för till Eon2.. det skulle bli jobbigt med ett nytt formulär till samma version av spelet, det vore roligare om de väntade med de extra 2 sidorna tills de släppte Eon3.

Alltså en nytryckning av original formulären till v2.
Sedan när Eon v3 släpps så uppdaterar de v2 formulären samt lägger till två extra sidor.

Frixeray

Swordsman
v2 kom kort innan Eon II... [ANT]

...även om de inte behövde uppdateras för några nya regler, och frågan är om de behöver det även den här gången...

fast jag har ju inte ens sett de fyrsidiga formulären än, så jag kanske gör bäst i att hålla käft...

Greymourn

Swordsman

Jag skulle helst vilja att de kom till Eon3 istället för till Eon2.. det skulle bli jobbigt med ett nytt formulär till samma version av spelet, det vore roligare om de väntade med de extra 2 sidorna tills de släppte Eon3.

Instämmer... Då kan man ju vara lugn för att det iaf.kommer något nytt i EonIII... :gremlaugh:

Eleas

Hero
Nu är detta iofs inte ett svar...

...men det är annars en ytterligt god idé att göra sina formulär själva. Har man inte en skrivare sedan är en sådan ju oftast bara ett Internetcafé bort.

--Björn, gott som gör dig glad

Fahnen

Swordsman

Jag frågade Neogames om nästa eon version detta fick jag till svar:

Förr eller senare lär det komma ett Eon III, men om detta blir under 2004 eller 2005 vet vi inte (om vi slår rekord i försäljning kanske det blir 2003???).

+ Att sidorna jag pratar om redan existerar (vilket du/ni antagligen vet men ändå), jag tycker de är bra men ni har rätt , gör dem till standard tillsammans med Eon v3. Men jag skulle gärna se dem komma som "lösblad" och en nytryckning av de gamla formulären.

Midar tycker de två extra sidorna är bra.

Hartland

Warrior
Nepp... Inte här iaf. Dom är slut sålda och vad jag vet inte på listan för nytryck. Jag har själv problem med detta då man vill göra nya SLP:s eller RPs doch har jag en hel del onödiga "gubbar" som jag kan sudda ut. Om det finns att köpa där du bor så köp gärna ett ex och skicka till mig med posten. :gremgrin:

/Hartland som tyckte att inläget handlade om brist och inte om en uppdatering.

Magnus L

Hero
Okej..

Jag får väl erkänna att jag inte kollat så noga efter blocken med forulär på sistone, det är möjligt att de är slut här med..
Vad jag vill ha fram var att det finns.