Platinablont långt krulligt hår, solglasögon, lättklädd, mustasch och i övrigt orakad, konstiga örhängen, läppring. Samlar på mynt, dyrkar droger och vill bli världens bäste wrestler.Blasphemy said:Efter att han fick slå fram grunderna till en Rollperson i Neotech ett och fick krulligt hår som var långt där bak, mysdress (har jag för mig), läppring och en fabläss för drogdyrkan
När träffade du krank senast?CapnZapp said:Jag trodde inte Krank kunde bli glad...
Jag tror inte han gjort det... Och jag gör mig nog inte alltid helt förstådd över forum, utan framstår som tjurigare än jag är =)Ubereil said:När träffade du krank senast?
Übereil
Man blir <span style="font-weight: bold; font-style: italic;">bättre</span> med åren. Inte samma sak. =)Ubereil said:Om man lugnar ner sig med tiden, hur kommer jag då bli om ett par år?
Übereil
Den skillnad jag ser sådär omedelvart är att NT1 har illustrationer man inte kräks blod och får stora bölder på ögonen av att titta på.solvebring said:Det verkar dock helt klart mer punkigt och skitigt ut än tvåan.
=) Syftar han på de urtråkiga fotografiska illustrationerna och stela fotona månne?krank said:Den skillnad jag ser sådär omedelvart är att NT1 har illustrationer man inte kräks blod och får stora bölder på ögonen av att titta på.solvebring said:Det verkar dock helt klart mer punkigt och skitigt ut än tvåan.
Kombinerat med asdåligt och fult 3d-renderade bilder i nåtslags parodi på kollage.solvebring said:=) Syftar han på de urtråkiga fotografiska illustrationerna och stela fotona månne?
Ja, jag tror att vi hur som helst kan klubba att NT2-illustrationerna är rätt så dassiga helt enkelt.krank said:Kombinerat med asdåligt och fult 3d-renderade bilder i nåtslags parodi på kollage.solvebring said:=) Syftar han på de urtråkiga fotografiska illustrationerna och stela fotona månne?
Framför allt ser jag väldigt tjock ut, känner jag. Sådär stora leenden vetefan om jag tycker passar mig. Får dra av en tio kilo till nästa GC...solvebring said:Hur som haver ser du iaf mysigt glad ut med NT1 i hand.