Nekromanti Neotech worldwar 2

Belsebubben

Veteran
Jag är ny till forumet, så jag säger "Hej!"

Nu till min förfrågan. Jag har börjat konvertera Neotech till Andra världskriget miljö och kommit en bit, men jag vill ha uppslag om informationskällor. Är det någon som har någon bra sida på nätet eller någon bok de kan rekommendera. Om man spelar neotech så finns risken att man är en vapenfanatiker även i verkliga livet, så ni borde ju sitta inne med en del länkar till bra sidor om vapen tex.

Tack på förhand
---------------------------------

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Det finns en lista med stats för "klassiska vapen" dock vet jag ej hur klassiska dom är. (Dvs om dom sträcker sig ända tillbaka till andra världskriget eller om dom bara är kontemporära idag).

prova ladda ner härifrån.

/Naug

swazze

Swordsman
www.securityarms.com

har vartenda vapen som är tillverkat och varenda mystisk version av dem.

det ståt även någon rysk sida med en del KSP från andravärldskriget (både tyska och ryska) som nämndes i nån vapentråd för några veckor sedan.

MovinGalt

Warrior
Re: Neotech worldwar 2 [OT]

Jag hade funderingar om att konvertera Neotech till 1920-30 talet i Chicago..men jag orkade aldrig göra det...så nu sitter man här i framtiden... :gremwink:

PAX

Jordisk Äventyrare
Re: Varför inte World War III ? [NT]

Förslag:
Kombinera ihop Twilight 2000 med Neotech. Kan fungera bra om man vill köra militära kampanjer.

Tyvärr så saknar N2 regler för tunga vapen och militära fordon än så länge...

Porta_UBBT

Veteran
Köp Godlike. Där finns allt om ww2. Om du köper det så kommer du nog att skrota neotech reglerna på stört. Reglerna i Goldike är bland det bästa jag har sett, du kan utan problem sköta en strid med 10+. Det är snabbt, smidigt och dödligt. Sen om du inte vill ha med övermänniskor så tar du bara bort den delen. Jag kan varmt rekomendera detta spel. Titta in på http://www.godlikerpg.com och skaffa dig en egen åsikt.