Nekromanti Neowikin har fått ett lösenord

Krille

Super Moderator
Nu orkar jag inte med att rensa spam, så från och med nu är Neowikin lösenordsskyddad. Och lösenordet är "vixharzhiva" (fast utan fnuttarna).

Det går fortfarande att läsa i neowikin som tidigare, men vill man skriva något så får man knacka in det där lösenordet.

Regmolar

Swashbuckler
Skönt. Hoppas att vi slipper spam i framtiden då. Tog bort meddelandet i "Välkommen" som hänvisade till pollen om lösenordsskydd; det kändes lite utdaterat nu :gremwink:

Bra jobbat :gremsmile:

Lorindor

Veteran
Kunde man inte komma på något lättare lösenord som man faktiskt kan komma ihåg utantill? :gremconfused: Bara en spontan tanke.

- Lorindor, som tycker att den här tråden borde nålas.

AnVili

Warrior
Kan du inte komma ihåg "vixharzhiva"? Det är ju lätt som en plätt..... :gremgrin:

Regmolar

Swashbuckler
Ja, har du inte läst L&H eller Drakar? :gremgrin: Sen kan ju mitt Firefox såklart spara lösenordet så att jag bara behöver skriva det en gång (lyckades på fjärde - eller var det kanske femte? - försöket... jäkla "h" att dyka upp överallt i draknamn :gremtongue:).

Ceram

Hero
beröm och handklappning [NT]

Bra, utmärkt och vacket. Tack Krille för spampolisen

k7e9

Hero
Jag bara undrade, varför skriver du inte det hemliga ordet i en bild? Så kan ingenting söka upp det eftersom bottarna som söker av sidor inte kan scanna text som står i bilder?

Så går ordet att ha på Neowikins förstasida... Enkelt, smidigt och säkert... Visst blir det jobbigare att klippa-klistra, men det är väl det spam-bottar gör också så?

Nåja, sedan måste jag bara säga, bra ord du valde som lösenord... Way to go!

Hjalle

Swashbuckler
Det hade varit lättare att komma ihåg om draken faktiskt hette Vixharzhiva. :gremsmirk:

-Hjalle, fler drakar borde heta Mållgan. Färre borde heta Ayxh'zûqishth'zheÿc.