MongoMan
Swordsman
Jag har planer att göra en neotech kanpanj som utspelar sig under andra världskriget. När jag satt och kollade vapenfakta på nätet sa bror min att det var onödigt och att jag skulle ta vapen i regelboken men det struntade jag i och hundjobbade en hel helg med att skriva en lista över WW2 vapen.
Nu undrar jag om jag gjorde rätt? Ska man ta och göra detaljerade regler om en specialkanpanj eller ska man improvisera så mycket som möjligt? (tro mig, det är jobbigt att sitta och leta reda på hur snabbt en Breda M37 sköt och dyl...).
"Keeping you is no gain, losing you is no loss."
Khmer Rouge Saying.
Nu undrar jag om jag gjorde rätt? Ska man ta och göra detaljerade regler om en specialkanpanj eller ska man improvisera så mycket som möjligt? (tro mig, det är jobbigt att sitta och leta reda på hur snabbt en Breda M37 sköt och dyl...).
"Keeping you is no gain, losing you is no loss."
Khmer Rouge Saying.