samma sak här, det är väl bara eon forumet som ibland har många olästa inläggGurgeh said:Är det därför jag inte upplever det här problemet som andra tjatar om? Jag ser till att även kolla in på de forum jag normalt inte följer så att jag har ganska få olästa inlägg allt som allt.Ett tips är för övrigt att lite då och då använda sig av funktionen "Markera alla lästa" som finns längst ner på sidan. Då tar beräkningen inte riktigt lika lång tid.
(Och eftersom jag aldrig upplever något problem med laddningstident tycker jag att de röda siffrorna ska vara kvar.)
/tobias, egoist
Delar den uppfattningen. Forumet är inte segt för mig ivfsh.Gurgeh said:(Och eftersom jag aldrig upplever något problem med laddningstident tycker jag att de röda siffrorna ska vara kvar.)
Och jag kan väl sälla mig till den här kategorin för att jämna ut rösterna. Röda siffror får gärna stanna.Forumet är inte segt för mig ivfsh.
För formens skull kan jag ju medge att även jag hör hemma i det röda laget i den här frågan.Feuflux said:Och jag kan väl sälla mig till den här kategorin för att jämna ut rösterna. Röda siffror får gärna stanna.Forumet är inte segt för mig ivfsh.