Nekromanti Ner med de röda siffrorna!

Ackerfors

Alas, your rapids!
En gång i tiden behövdes de röda siffrorna för att på ett rimligt sätt kunna surfa på forumet. Nu finns det bra alternativ och således ser jag ingen poäng med att ha dem kvar. Använd de bra funktionerna som finns istället.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Gurgeh said:
Ett tips är för övrigt att lite då och då använda sig av funktionen "Markera alla lästa" som finns längst ner på sidan. Då tar beräkningen inte riktigt lika lång tid.
Är det därför jag inte upplever det här problemet som andra tjatar om? Jag ser till att även kolla in på de forum jag normalt inte följer så att jag har ganska få olästa inlägg allt som allt.

(Och eftersom jag aldrig upplever något problem med laddningstident tycker jag att de röda siffrorna ska vara kvar.)

/tobias, egoist
samma sak här, det är väl bara eon forumet som ibland har många olästa inlägg

Big Marco

Läskig
Gurgeh said:
(Och eftersom jag aldrig upplever något problem med laddningstident tycker jag att de röda siffrorna ska vara kvar.)
Delar den uppfattningen. Forumet är inte segt för mig ivfsh.

Gardener

Champion
Det går även att markera enstaka forum som lästa genom att dubbelklicka på ikonen för det på forumlistan.

Kan vara bra för dom som har några forum dom aldrig läser, men vill behålla olästa för de andra.

Max Raven

T12-kultist
Enda problemet med att markera som lästa på forumlistan är förstås att jag fick för mig att forumlistan var den som tog sån försnablad tid att ladda. Okej, det minskar problemet efter första gången man gör det, men först måste man liksom komma in på forumlistan. Det blir fortfarande lite "Okej, klickat på forumlista... Då slår jag på kaffe då." :gremwink:

Simon

Swashbuckler
Feuflux said:
Forumet är inte segt för mig ivfsh.
Och jag kan väl sälla mig till den här kategorin för att jämna ut rösterna. Röda siffror får gärna stanna.
För formens skull kan jag ju medge att även jag hör hemma i det röda laget i den här frågan. :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Har heller inga större problem med de röda nuffrorna..
Forumet tuffar på ganska bra för min del, om jag får säga det.. Så jag upplever det inte direkt som segt. På nått sätt.

Rickard

Urverk speldesign
Jag ogillar de röda siffrorna. De är menlösa och gör att folk fortsätter använda forumsvyn istället för bevakade forum.

/Han som mest tycker till