Nekromanti Next stop Göteborg...

Johan K

Gammal & dryg
Tänkte fräsa ner till Göteborg imorgon för bland annat våldgästa Tradition för att köpa lite spel & sådant...
Tänkte åxå då att det vore välldans trevligt att, om intresset finns, kanske få ihop en forumsfika eller något sådant.
Tid ?!?! Klockan 12:00 eller något sådant...
Platts ?!?! Tjaa, hittar ju inte sådär jätebra i Gbg, men kanske om vi kunde träffas vid Tradition i 5:an-huset.

Hur låter detta ?? Någon som är sugen på det här ?

/ Johan K, som skulle gilla det här iaf ! :tekopp:

seinet

Swashbuckler
Klart man är sugen, men man jobbar ju på dagarna, du får ta det en helg helt enkelt...

/Seinet Wintermute - Körde lite Stridsbåt 90 idag

Johan K

Gammal & dryg
Klart man är sugen, men man jobbar ju på dagarna, du får ta det en helg helt enkelt...
Hemm, det är ju en nackdel med att ha sommarlov.. Alla andra jobbar på de tider som man kan.. :gremfrown:

/ Joha K, som i vilket fall hoppas på bra väder i Gbg imorgon

G

Guest

Guest
Jag kan nog, det får dock inte vara för dyr fika, 70kr max och då blir jag totalt pank, men jag ska försöka vakna till 10 då *ställer klockorna*.

Johan K

Gammal & dryg
Man får tacka !

Man får tacka för en trevlig fikapaus Zorbeltuss & Arvidos !!
Jag hade otroligt trevligt !!
Så nu så ska det läsas Mittland & sedan när jag kommer hem & sedan så ska jag se om man får sina polare att lira lite Once upon a time åxå.... :gremgrin:

G

Guest

Guest
Re: Man får tacka !

Man får väl tacka själv tykte också det var riktigt trevligt, kom nu hem från rollspelet jag var tvungen att förbereda för.
Annars hadde man skrivit tidigare.