Nekromanti Next stop, LinCon !

Johan K

Gammal & dryg
Jaha, LinCon kommer ju rusande med stormsteg juh !!
Vilka kommer dit från detta forum ? Jag hoppas på att det kommer en hel bund, bara för att det ska bli otroligt skoj att få channsen att träffa IRL !

/ Johan K, som hoppas på ännu ett trevligt konvent !

Ulfgeir

Swashbuckler
Jag skall dit. Blir bara brädspel för min del.. Ok, Pirates of the Spanish Main är ju i och för sig snarare figurspel.

*Inser att han kom kommer vara upptagen nästan hela konventet...*

/Ulfgeir

Olle Linge

Snigel
Jaaa! Om Hannes kommer vill jag också komma! Fast jag kommer nog ändå! För jag ska arrangera WsS med Yyy! Coolt va!?

MrG

Swashbuckler
Jag kommer tuffa dit på fredagen först och sedan hålla i Abarax hand lördagspass.

I övrigt så hade jag nog mer tänkt spela än arrangera, men det finns en risk att jag häckar i närheten av rollspelsbaren :)

Och vill man se mig har jag hört rykten om en hemlig Verbal Kombat tournering (midnatt i nån aula sista natten).

-Gunnar (Butlern)

Feuflux

omjonasson.se
My station, LinCon

Stormsteg? Äh, gott om tid. :gremsmile:

I vanligt Feufluxstil så har jag inget planerat utan kommer iförd mantel glida omkring på konventet och hyllas av massorna (dvs traska runt och snacka med forumiter iklädd mina vanliga kläder).

Om Han ville testa spelregler så ska jag försöka haka på där om jag får och att testa Dungeon of Doom som alla utom jag verkar ha spelat står också med på rollspelslistan. Sen vet jag inte, lira Feng Shui med frivilliga när/om andan faller på. Bara drop-in-spel som är intressant i nuläget iaf.

Vad gäller brädspel så borde jag väl testa Settlers eftersom folk tjötar så mycket om det.

Sen ska jag testrycka i JK:s skägg och leka hyresvärd också. :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Re: My station, LinCon

Sen ska jag testrycka i JK:s skägg
Lycka till !! :gremgrin:
Kommer att ha ett helt batteri med t20:or för att försvara mig med för de som försöker rycka i det.... :gremgrin: :gremtongue:

/ Johan K, som istället för håröm är skäggöm..... :gremwink:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: My station, LinCon

och leka hyresvärd också.
Det är ganska vanligt att man man spelar ett hyrsvärd. Att spela en hyresvärd är lite ovanligare. :gremwink:

On topic: Jag har betalat anmälningsavgiften till LinCon, men inte anmält mig till några arrangemang. Planen är att spela lite magic, lite brädspel och lite annat.

/tobias

Feuflux

omjonasson.se
Hyresvärd

Det var alltså inget skrivfel om nu ditt skämt byggde på det. *osäker*
Jag borde väl skrivit leka motell istället antar jag. :gremsmile:

Hittils är det bara Feliath som kommer bli styckmö... ehh, få övernatta hos mig.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: Hyresvärd

Det var alltså inget skrivfel om nu ditt skämt byggde på det. *osäker*
Nej, det byggde faktiskt på antagandet att du skrivit rätt. Att påpeka ett skrivfel hade bara varit plumpt. :gremwink:

/tobias

Ackerfors

Alas, your rapids!
Efter mycket om och men blir det i vilket fall så att jag dyker upp. Jag kommer vara där på fredag runt lunch till sju åtta på kvällen och that's about it, folks. Jag kommer hinna döda tre fyra gäng i Dungeon of Doom och om vi inte har en jävlarns tur så blirdet det enda.
I övrigt åker jag bara för att handla spel och snacka skit med folk jag inte träffar så ofta.

Johan K

Gammal & dryg
Det var ju en snabbvisit måste jag säga..
I vilket fall så är det trevligt att du dyker upp, så man får träffa dig !