Ackerfors
Alas, your rapids!
Den 25/5 kommer jag upp till Stockholm över dagen och jag har ett fyratimmarshål slå ihjäl och då tänkte jag: "Vad kan vara bättre än en forumfika?"
Tja, en stund senare kom jag och tänka på att en "forumlunch" också kunde vara rätt schysst.
Så vad behöver jag då?
Jag behöver ett gäng medforumiter som känner för att slösa bort sin välförtjänade lunchtid på lilla mig.
Jag behöver en tid där så många som möjligt kan samlas i närheten av mig.
Och ett café eller liknande som är hyffsat nära centrum.
Det lilla äventyret jag ska på är ett besök på livrustkammaren, så någonstans i närheten där, och gärna som jag hittar till vore niceness.
Och ja, jag vet att jag är ute i vääääldigt god tid, men jag vill ju inte sitta där och forumfika själv.
Tja, en stund senare kom jag och tänka på att en "forumlunch" också kunde vara rätt schysst.
Så vad behöver jag då?
Jag behöver ett gäng medforumiter som känner för att slösa bort sin välförtjänade lunchtid på lilla mig.
Jag behöver en tid där så många som möjligt kan samlas i närheten av mig.
Och ett café eller liknande som är hyffsat nära centrum.
Det lilla äventyret jag ska på är ett besök på livrustkammaren, så någonstans i närheten där, och gärna som jag hittar till vore niceness.
Och ja, jag vet att jag är ute i vääääldigt god tid, men jag vill ju inte sitta där och forumfika själv.