Clash of the Titans!
Nightowl, Anders Åstrand (Batman!) Dante, Herr Nils, forumitöl...herregud så bra!
Jag tycker fö att vi borde frekventera krogen Snövit, som borde passa oss. Den där kinakrogen vid Hornstull var på tok för snobbig.
Sedan är det synd att jag den veckan måste: ha tre föräldramöten, sex jazzgigs för ointresserade företag, repetera med sexton kammarkörer (vi vill också sjunga bulgarisk damkör! Det är ju jättespännande med udda taktarter!! Oj, råkade jag avfyra den där bazookan mot er, usch vad jag är klumpig då!), skriva klart mitt andra requiem, spöa upp den där dryga jävla förläggaren på Bonniers, slipa om ekgolven hemma, gifta om mig, se till att mina barn har med sig lika skrytiga lunchlådor som deras äckliga kompisar (jag bor i Hammarby Lyxghetto-stad), gå på elva föräldramöten (all skit som jag har försökt ljuga på mina elevers föräldrar ska jag alltså behöva utstå själv...fyfan för att vara lärare), planka en triljard låtar som mina elever propsar på att få spela, styra upp en avslutning för att när kvällen äntligen kommer, styra upp lite spontant, vilt och passionerat sex mot en bilhuv framför brasan vid en sjö. Innan solen har hunnit gå ner helt.
Tja, och så den här ölen då.
/Basse, vill gärna komma mao.