Ooups
Bestämde mig för att strukturera upp mitt framtida spelledande lite.. Aj då.
Nu på jullovet beräknar jag börja spelleda en onlinekampanj, fast inte i Nobilis. Ingen aning om hur lång tid den kommer ta, men den kommer bara kräva så mycket uppmärksamhet av spelarna som dom vill.. Däremot så kommer JAG att behöva ungefär 5-6 extra-spelledare, vilket skulle vara smidigast.. (Det blir ett rätt lugnt tempo för alla då, men det skulle nog vara rätt krångligt att ha färre ändå..) Räkna med att höra mer om detta på forumet!
Samtidigt kommer jag börja spelleda en rollspelskampanj IRL.
När den första onlinekampanjen är slut, då kommer jag börja leda en online-Nobilis-kampanj, såvida inte det är så lugnt tempo på den första online-kampanjen att jag hinner med två på en gång.. Slutligen så ska jag leda samma Nobilis-kampanj IRL, så jag har 4 kampanjer planerade..
(Lägg därtill till två skolprojekt som kommer löpa under nästa termin, GothCon där jag ska försöka arrangera ett större evenemang med mina indievänliga vänner, högskoleprovet jag verkligen vill klara, mitt eget rollspel jag vill skriva på, Vampire-PBeM-kampanjen Kitzune blir glad om jag kan medverka ordentligt på, renskrivandet av ovan nämnda kampanjer, och allt annat jag vill göra, som till exempel WC3-kartor, en hemsida, Blood Royale över internet och en ambitiös modifiering av mitt datorskal, som nu stått provosoriskt avtaget i några månder.. )