Nekromanti NoGo Release Candidate

ripperdoc

Myrmidon
Efter lång() { print "lång, " + lång() } tid har nu en ny server fixats och nya NoGo, som kallas NoGo 2059, finns uppe som en release candidate. Det innebär att den ser ut och funkar ungefär som den slutgiltiga sajten ska göra, men den innehåller inte allt material och kan innehålla en mängd buggar eller möjligheter till förbättring. Ni som besöker detta forum ingår nu i den privilegierade skara som får kika på NoGo 2059 RC innan alla andra - på ett villkor: ni letar igenom sajten och kontaktar mig med alla felrapporter eller åsikter ni kan tänkas ha.

Alltså, hemsidan når ni på http://www.nogo.se och mig når ni i denna tråden, via PM eller på ripperdoc@telia.com.

/RipperDoc

G

Guest

Guest
Äntligen [ANT]

mer lätt navigerad än förr märkte jag också.

Johan K

Gammal & dryg
Äntligen !! (ANT)

Det där var en efterlängtad nyhet !
Kul att höra !! :gremlaugh:

ripperdoc

Myrmidon
En hel näve länkar och annat trams skall uppdateras, men tills vidare sparar jag det tills den färdiga versionen släppts, sannolikt i sommar. Jag är inte särskilt nöjd med funktionaliteten på NoGo just nu men har inte heller tid att fila så mkt på den just nu.

Psst. Om någon vill bli medredaktör är det bara att höra av sig. Man behöver inte kunna HTML, bara klara av att klicka med en mus. Eller använda ett tangentbord.

/RipperDoc - som inte tycker något som står just här efter nicknamet bör tas på allvar... se bara på Storugglas inlägg