Nekromanti Noirbutiken öppnad!

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Noirbutiken öppnad!
Noirbutiken har öppnats på www.noir.nu och där kan man nu förhandsbeställa Noir regelbok samt Noir Limited Edition regelbok. Dessutom finns det ett paketerbjudande för de intresserade.

Gå till nyheten/notisen

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Trevligt. :gremsmile:

Ett exemplar Noir Limited Edition beställt. Se nu bara till att göra klart boken :gremwink:

Big Marco

Läskig
Du är inte den ende, de går åt! =)

Boken är klar, vi inväntar bara nästa vända av provtryck (det är ungefär en miljon saker som kan gå snett tekniskt vid tryck. Jag bedömer att själva tiden från det att inlagan börjar tryckas i pressarna tills det är klart är under en timme).

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
huga! 770pix för ett rollspel.

Nå, jag köpte ju begränsade utgåvan av Game of Thrones, och den gick ju lös på närmare tusen pix. Men då hade jag fått läsa några recensioner först. :)

*ligger lågt i väntan på recensioner, marknadsförs med att det är samma folk som gjorde Neotech, Eon och Viking, jag har alla tre men spelar inget*

Robert Jonsson

*skrattar*

Jo, det är egentligen alldeles för dyrt... Särskilt för ett rollspel som jag vet att jag aldrig kommer att spela. Men det finns en del nyheter i spelet som är intressanta och som jag vill kolla in. Så varför köper jag den limiterade, dyra versionen då kan man undra?

Ja, det är den delen där jag är ett freak. Med tanke på tidigare tråd rörande smalarmani så är det här ett utslag av det. Jag gillar läckra specialupplagor :gremtongue:

Robert Jonsson

Är det någon...

...som talat om NeoGames vad som egentligen gäller med Noir? Eller kör de lite av ett eget race? Fick bekräftelsemailet på Noir nu, några dagar efter beställningen, där de säger:

Vi kommer att packa och skicka din beställning inom kort.
Är NeoGames tidsuppfattning markant annorlunda än alla andras eller har Marco några överraskande goda nyheter att dela med sig av? :gremwink:

Big Marco

Läskig
Re: Är det någon...

Jag tror det är ett generellt svar från Neo-shoppen, oavsett om det är förhandsordrar eller saker i lager.

(Noir gick in i aktiv tryck-fas i går efter godkännande av provtrycken, och jag misstänker att de inte har hunnit trycka, binda, skeppa och leverera böckerna på en knapp dag)

Robert Jonsson

Re: Är det någon...

Jo, det tror jag med. Men jag tyckte det var så roligt att få det beskedet med tanke på att jag var inställt att det skulle ta tid. Sedan kunde jag väl ha hoppats på att du lagt ut en dimridå att det skulle ta extra tid, för att sedna börja pumpa ut dem för tidigt :gremwink: