DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Joråsåatte … jag har fått för mig att skaffa en blogg tillägnad rollspelet Saga och världen Arcaria. Jag har döpt den till Nor Bannog. Man får läsa om man vill.
Haha, ja jag tänker ju bara på dig vettu.Hans E Magnusson said:Ja men så väl tajmat av dig, jag tog ju fram Sagaboken igår, ja dig kan man lita på.
Strålande
Do it! Både läs och spela. Och berätta sen om du var tvungen att tvinga spelarna att slå tärning som jag behövt göra.Storuggla said:Tufft. jag borde läsa om Saga. Det känns som ett spel man kanske faktiskt skulle ta och testa någon gång och bara inte läsa.
Skönt att du tycker det och inte tänker utnyttja kommande hårdare lagstiftning för att sy in mig för otillåten användning av din, Johans IP.Arfert said:Otroligt kul!
Har du börjat kolla den nu, eller säger du bara så för att göra mig glad?solvebring said:… Ska peta in den i Google Reader.
Han är ju lite underbar!Schtajner said:Loyd Rants ("Om att dra ett svärd"). Denne bittre engelsmans videobloggar har jag följt sedan en tid tillbaka sedan jag hittade hans ganska underhållande totalsågning av D&D(som faktiskt har sina poänger). Och sedan alla hans andra nördiga videobloggar.