Nekromanti Norr- och Västerbottens Samlade Kufar: Kaffe?

Nightowl

Champion
När? Var? Hur?

Jag kan släpa med mig nått brädspel eller Cat The RPG. Eller så kan vi dricka kaffe, sprit eller något dylikt.

Erik, bor i Arvidsjaur, kan nå Piteå, Luleå och Skellefteå utan ansträngning, förutom tjuvhålan Älvsbyn och aphuset Arjeplog, Umeå och liknande sydröna städer med viss ansträngning

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Luleå är ju centralt och bra. Till Umeå kommer vi ju ändå att vallfärda första helgen i januari.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Re: OK - vilka kan ta sig till Luleå en helg innan

Tja, vi har ju hela två helger kvar bara. Nu till helgen ser det ut som jag ska upp och lira Höstdimma med Wilper på lördag så det kanske vore idé att ses på söndagen? Jag ska upp helgen efter också men då är det väldigt nära min hemfärd över jul så då kan det tänkas att jag känner viss press att åka hem och döda sånt som kan utveckla kolonier i min lägenhet i mellandagarna om de lämnas att operera fritt...... :gremcrazy:

Spelar givetvis gärna nånting.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Re: OK - vilka kan ta sig till Luleå en helg innan

Jo, snökon. Jag skall dit och arra Höstdimma, foldrarna borde vara på väg ut till rollspelsnorrland i detta nu.

w176

Förlorad dotter
Re: OK - vilka kan ta sig till Luleå en helg innan jul

Jag, bara jag får veta kan jag skaffa odjursvakt också.

Andersson

Hero
Re: OK - vilka kan ta sig till Luleå en helg innan jul

Jag hade gärna passat på att göra Lule. Men så mycket älskar jag inte bussresor att jag åker en extra sväng tur och retur på Norrlandskusten några dagar innan jag ändå ska kuska upp till Norrbotten för julen.

Surt nog missar jag Snökon i år också...