Nekromanti Norrköping

Gratax

Veteran
Jag och två kompisar till söker folk att spela med. Vi håller till inne i norrköping, och brukar spela på helger. Vi brukar oftast spela D&D 1-4 med lite tillägg från 5&6. om du är intresserad, så hör av er till mig.

//Björn

Två saker

För det första finns det ett särskilt kontaktannonsforum till för såna här saker. Prova där.
För det andra, varför posta detta inlägg på DoD-forumet om ni söker spelare till D&D?

/BD, som förstår att det är en av dessa vanliga felskrivningar, men inte kunde hålla käften...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kan ju bara...

...undra varför inte mina andra två svar på dina inlägg fått någon respons. Läs dem och var snäll och inte skriv samma inlägg flera gånger på olika forum...

Rickard

Urverk speldesign
Eftersom...

...den här var den senast svarar jag väl på'n..

Jag skulle kunna tänka mig att testa spela med er.. Jag är en 23-årig student som visserligen har alldeles för lite tid.. Jag är spelledare i DoD× (välj version, förutom 1 ø 6), Deadlands, In the dark och Fung Shui (sedan Linköpingsmötet) och har spelat i c:a 16 år.. Mina favoritGE i DoD är KAR och SMI och mitt favorityrke är bard (Hmmm, en ankbard har jag nog aldrig spelat)..

Jag föredrar att vara spelare om än jag kan tänka mig att "offra mig" och ställa upp som SL ibland.. Jag har väl, typ, såhär, ungefär, varit spelledare i 8 år och brukar i regel vara rätt humoristisk både som spelare och spelledare då jag ser rollspel mer som ett umgåssätt än som något seriöst (blivit så efter år av spelande)..

Jag är visserligen med i en spelgrupp från Nyköping (dock har jag flyttat till Norrköping) redan men kan tänka mig att testa att spela med er någon gång.. Hör av dig på PM då jag inte är på forumet så ofta (jag får e-mail då någon skickar ett PM till mig).. Kanske Yassilus kommer han med...? Vi har spelat med varandra en gång förut..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som blottar sin strupe och väntar