Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 4 Apr 2001 #1 Finns det några spelgalna humanoider i Norrköpingstrakten som vill spela rollspel på matraster och efter skolan? Jag går i åttan på Hagaskolan i Norrköping men bor i Krokek. --- Martin Ackerfors-Ohlsson --- "Ei saa peittää"
Finns det några spelgalna humanoider i Norrköpingstrakten som vill spela rollspel på matraster och efter skolan? Jag går i åttan på Hagaskolan i Norrköping men bor i Krokek. --- Martin Ackerfors-Ohlsson --- "Ei saa peittää"
D Douggie Warrior Joined 16 Oct 2000 Messages 332 Location Norrköping 10 Apr 2001 #2 Jag kan spela med dig om du vill....... Ska ju snart börja på Haga och allt... -- En ödmjuk halvgud
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 10 Apr 2001 #3 Det var ju trevligt... Får komma över på resterna eller nåt... *** Martin Ackerfors - Ohlsson *** "47 miljarder flugor kan inte ha fel, skit luktar gott!"
Det var ju trevligt... Får komma över på resterna eller nåt... *** Martin Ackerfors - Ohlsson *** "47 miljarder flugor kan inte ha fel, skit luktar gott!"