Nekromanti Nostalgikerns paradis?

Basenanji

Postd20modernist
Jag har sökt lite halvhjärtat här på forumet men inte hittat riktigt det jag sökt, varpå jag tar upp ännu några bytes på surverrn. Jag börjar (Burgar ha-ha) bli som maten på McDonalds: Varken god eller nyttig, men j-t billig!)

Jag surfade in på www.rpgnow.com och blev lätt upphetsad av alla AD&D 1:st/2:nd edition-grejjer man kunde köpa över nätet billigt! Kunde inte låta bli att köpa två böcker, av sentimentala skäl (berätta inte det för min fru!!):
"To find a King" (ett äventyr) och "Legends & Lore" .

Ok, nu är jag en nostalgiker av rang, jag kunde baske mig känna lukten av de gamla rariteterna genom bildskärmen.

Trots allt så finns det tack och lov inte bara gammalt nostalgiskt material, utan också nytt till alla möjliga spel.

Har ni köpt något på RPGNow.com, isåfall vad och slutligen, vad tycker ni om den sajten?

Basenanji, som förmodligen är sent ute med att upptäcka sajten.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Har ni köpt något på RPGNow.com, isåfall vad och slutligen, vad tycker ni om den sajten?
Jag köper massor på RPGNow. Det är underbart att kunna bläddra runt bland rollspelsprylar och, några klick seanre, ha en snyggt layoutad PDF på datorn som man kan läsa som den är eller skriva ut och avnjuta i soffan.

Ett toppen sajt. Gör precis vad den skall för mig.

/Mikael - köper dock inga gamla prylar, de har jag ju redan i bokhyllan

Staffan

Myrmidon
Jag kan inte påminna mig om att jag köpt några av de gamla AD&D-prylarna på rpgnow (jag köpte dock Champions of Mystara från svgames innan rpgnow också fick sälja ESDerna), men annat gott har jag köpt där. En hel del av Malhavocs prylar (som de tyvärr inte säljer där längre, bara via WW och drivethru), Siege on Ebonring Keep, TOGCs olika kort, och en del annat skoj. Bra site, som är föredömligt kundvänliga både genom att inte ha något jämrans kopieringsskydd på sina filer, och genom att tillåta att man laddar ner filer flera gånger.