Nekromanti Novellen.. igen

Scream112

Veteran
Gjorde tidigare ett inlägg angående en novell jag skrev på... Den blev itne lika lång som jag trodde men däremot blev den tydligen bra :gremsmile:

Slutade så att jag kan skriva en uppföljare :gremwink:

Vet ännu inte riktigt hur jag ska göra om man vågar visa den för allmänheten eller ej... pratade med en på Codex och möjligheten fanns att den kunde publiceras i ett nummer av tidningen... men ignenting lovades då dom inte tänkt sig att publicera några noveller avd en anledning att det tar upp för mycket sidor...

min är lite över 2 A4...

Det som känns bäst var att vi i svenskan skulle skriva novell.. ok tänkte väl jag och började skriva en novell i neotechs värld... sedan nu när jag fick betyg på den så var det ett MVG och jag fick läsa upp den för klassen :gremcrazy:

läraren min hade ingenting att påpeka som var dåligt mer än att hon bara hade beröm att ge... hon ansåg jag kunde bli författare :gremgrin:

jaja nu känns säkert detta inlägg meningslöst för er alla... men finns det något intresse att läsa denna novell??

den ligger tyvärr lagrad i skolans datorer så jag kommer nog inte åt den förrän på måndag :gremfrown:

*paus på ca10 min då jag kollar mailet*

hmm... har bara den näst nyaste versionen liggande... iofs inte så svår att fixa till eftersom det är korrekturläsning och vissa små saker som ska bytas ut som är markerade med vackra * :gremgrin: men jag är osäker om det är något mer... dumt om jag missar något och blir tvungen att lägga ut den "riktiga" versionen sen...

I'll stay in touch!

Scream112

Veteran
be snällt!! :gremsmirk:

hmm... får se om jag får tid o lägga upp den senare annars kanske ikväll... har börjat knåpa på en uppföljare :gremgrin:

jaja... hoppas man får någorlunda bra respons...

codex svarar ju aldrig på sina mail... dåligt dåligt... eller jag mailade iofs johan på codex och han har inte svarat mig än...

jaja den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :gremgrin:

later boys!

Scream112

Veteran
Så var den bifogad då... såga på nu bara... :gremgrin:

ne men nöjd e jag iaf så även om ni sågar så tror jag inte jag lär skriva om den mer... men visst kom med åsikter så blir jag säkert mer motiverad till att följa upp med flera "avsnitt" ur Axe liv... :gremwink:

PS: förslag på namn skulle uppskattas.. alltså namn på novellen... för 2059 är ju inte den bäste... den får va så länge... men ett bättre mer stilrent namn vill jag ha... som sagt... ge mig gärna förslag...