Nekromanti Noveller??!?!?!

crypt

Veteran
hur är det med noveller? jag försökte själv maila in en för ett tag sedan men det blev en massa krångel...

men jag tycker inte att det verkar ha kommit upp några nya på länge. är det så att vi har slutat skriva eller läggs de inte upp??

det står ju att de ska lägga upp nästan allt de får inn och då tycker jag det borde ha blivit litet fler...

ska försöka skicka in min novell igen för att se om den kommer upp...

Troberg

Sinister eater
Bara ta det lugnt, folk har jobb och annat att sköta. Det är inte alltid man kan fixa allt direkt (Nej, jag har inte glömt färdigheterna jag lovade att korrekturläsa, det dröjer bara lite längre.).

Gardener

Champion
Vi får in många noveller från er besökare med jämna mellanrum, så det är absolut ingen brist på engagemanget från er sida på den fronten, det är vi mycket tacksamma för. Tyvärr har dock den som är ansvarig för att lägga upp novellerna inte haft tid till detta, och det finns en hel del som ligger och väntar på att bli upplagda. Ska se om vi inte kan göra ett ryck och få upp dem inom en snar framtid.

Troberg

Sinister eater
Re: Noveller??!?!?! [OT]

Ska se om vi inte kan göra ett ryck och få upp dem inom en snar framtid.
Har du en aning om hur lätt det är att tolka in något obscent i det?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Noveller??!?!?! [OT]

Har du en aning om hur lätt det är att tolka in något obscent i det?

Det var BARA du som tolkade det så... :gremtongue:

Troberg

Sinister eater
Jag gjorde det i alla fall avsiktligt... [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Gardener

Champion
Re: Jag gjorde det i alla fall avsiktligt... [NT]

Men det är ju värre. =] Fast det gjorde iofs jag också andra gången, men du nappade ju inte. =/