Nekromanti NT Euro??

Honken

Hero
Preliminärt release datum 26 april står det på hemsidan... Någon som vet nått?

/Honken!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det enda jag vet är att jag hoppas att det inte blir lika försenat som *host host* Offensiv...

seinet

Swashbuckler
Men Euro måste väl inte "skrivas om" då det är en modul till N2 eller? Dessutom är det väl mer en bakgrundsmodul och inte så mycket regler?

Offensiv blev väl försenat på grund av att de från början var tänkt som en modul till N1 men som tappade svinmycket information som kom i N2 och därmed var man väl tvugna att ändra som fan i Offensiv för att det skulle bli någon bok och inte ett blad?

/Seinet Wintermute - Har ont i foten (Bild 1,2)

Emil

Hero
Men Euro måste väl inte "skrivas om" då det är en modul till N2 eller? Dessutom är det väl mer en bakgrundsmodul och inte så mycket regler?

Njae, faktum är att det också är en gammal N1-modul som aldrig gavs ut. Nu är den dock kraftigt omgjord.

Offensiv blev väl försenat på grund av att de från början var tänkt som en modul till N1 men som tappade svinmycket information som kom i N2 och därmed var man väl tvugna att ändra som fan i Offensiv för att det skulle bli någon bok och inte ett blad?

Ett annat problem var att det fanns mängder av massor av olika saker, men den röda tråden i materialet fattades.

/Emil

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Ashi ashi.... [NT]

Aj, det där såg ju otrevligt ut. Vad har du gjort med dina stackars fossingar? Ser ut som om du huggit med kniv eller något på dem. Påminner mig om när jag tappade en kniv i mitt lår från 1½m höjd, men spetsen nedåt. Kniven fastnade i låret, och jag gick omkring med kniven fastsittande ett tag. När den senare skruvade sig i benet och skar sönder köttet innanför huden, ryckte jag ut den. Idiotiskt, jag vet. Mitt ben blev rödfärgat, och det värsta var att jag tyckte det var jättekul, när jag såg spår på golvet av var jag hade gått. Visst är jag sjuk?

seinet

Swashbuckler
Re: Ashi ashi.... [NT]

Jag håller med om att du är sjuk, kanske lite för sjuk. Att tycka det är roligt att man är skadad är sjukt... fast det innebär ju att även jag är lite sjuk /images/icons/smile.gif.

Nej, jag gick emot ett av målen på träningen, det är ett litet område med skarpa stålkanter (som normalt sett är utanför planen så man kommer inte åt dem under matchen). Det ser värre ut än vad det är...

/Seinet Wintermute - Skall sätta sig och göra lite skolarbete (Digitalteknik) nu...

Äventyr

Världsbyggare
Neotech Euro kommer att finnas till försäljning den 26:e. Vi är strax klara med framsidan, och inlagan är redan fixad. Sedan återstår bara tryck.Håll ut./Daniel