K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 31 Jul 2001 #21 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) /könig "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) /könig "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 31 Jul 2001 #22 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Garvar hysteriskt.... Weeha!
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 31 Jul 2001 #23 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Okej, du får välja mellan att vara Murdoch, Hannibal, eller Face.....take you're pick! "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Okej, du får välja mellan att vara Murdoch, Hannibal, eller Face.....take you're pick! "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
C Caen Ka-sun-dor Hero Joined 26 Apr 2001 Messages 1,512 Location Stockholm 31 Jul 2001 #24 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Murdoch, helt kart, jag är nuts..... Weeha!
G Gabri L Warrior Joined 7 Jun 2001 Messages 384 Location Sättra, Sverige 31 Jul 2001 #25 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Jag är Face, för jag är ju en krokus *gnider sina läppar mot varandra* . Dessutom har jag VIP-kort på Freggan!!! "Slå en t4:a, det går bättre då..."
Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Jag är Face, för jag är ju en krokus *gnider sina läppar mot varandra* . Dessutom har jag VIP-kort på Freggan!!! "Slå en t4:a, det går bättre då..."
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 31 Jul 2001 #26 Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Okej, tror jag får switcha till Hannibal, Erik gör en bättre B.A. än vad jag gör.....fast han har ju heller inget körkort "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
Re: König = B.A. Barracus från A-team (NT) Okej, tror jag får switcha till Hannibal, Erik gör en bättre B.A. än vad jag gör.....fast han har ju heller inget körkort "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 31 Jul 2001 #27 *känner sig äcklad* /images/icons/shocked.gif "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
*känner sig äcklad* /images/icons/shocked.gif "When the DM laughs it is already to late" "Never say Hi priest to a High priest"
G Gabri L Warrior Joined 7 Jun 2001 Messages 384 Location Sättra, Sverige 31 Jul 2001 #28 *känner sig ännu mera äcklad* Fatta hur jag mår! Att det bara kan hända så där. Helt plötsligt så dyker det bara upp ur ens undermedvetnas slabbiga hörn *snyft* *med gråten i halsen* <B>Jag kommer aldrig känna mig ren igen!!!</B> "Slå en t4:a, det går bättre då..."
*känner sig ännu mera äcklad* Fatta hur jag mår! Att det bara kan hända så där. Helt plötsligt så dyker det bara upp ur ens undermedvetnas slabbiga hörn *snyft* *med gråten i halsen* <B>Jag kommer aldrig känna mig ren igen!!!</B> "Slå en t4:a, det går bättre då..."
T Tamshan Warrior Joined 23 May 2001 Messages 256 Location Caves of Grolambat 31 Jul 2001 #29 Murdoch är coolast i A-Team ... dessutom är det ju samma skådis som spelar Reginald Barcley i Star Trek.
Murdoch är coolast i A-Team ... dessutom är det ju samma skådis som spelar Reginald Barcley i Star Trek.
N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 1 Aug 2001 #30 Tack! ;-) (OT/NT) n We're damned if we do. We're damned if we don't. So let's DO it, dammit!