Re: "Thank you for the searches"
KOM IGEN!!! Jag har sedan länge lagt in autokorrektion i word på "itne"! Och det är inte de enda felstavningar jag kan! *stolt*
Sitter just nu och läser en logglista (en massatext avskrivet från en DV) och där finns en massa "itne"! Så det så!
Anonym??? Ok! 30 bast född i juni. Bor i Sthlm med flickvän (4 års förhållande) på Söder i en trea. Tränar shootfighting och pluggar till projektledare/producent med inriktning på TV. Skriver låtar på svenska för gitarr ca 200 än så länge med texter om Bankomater, hustrumisshandel, 9C's klassresa till Abisko, Fröken Sverige modeller. Speltestat Starchallenge lite light med tre forumiter jag aldrig tidigare träffat. Lirar en del synth. Publicerat en e-bok. Jobbar med ett filmmanus som jag tror och hoppas på. Likadant med en sitcom tillsammans med 2 vänner. Har fler bokplaner. Älskar kroglivet. Har tre mycket nära vänner. (Få förunat).
Hmm lät mest som skryt men de är de stora delarna i mitt liv ny iaf.
Spelar faktiskt lite rollspel men hoppas på mer då jag är klar med SC.
Hoppas det ger lite mer kött på benen. Och gällande 80 talet... Tycker nog både Pernilla o Samantha ser bra ut idag och jag ääälskar italodiscon från 80-89.