Möller said:Är det två bilstolar i bild fyra? Ser märkligt ut.
w176 said:Det vore kul att se hur de skulle se ut "i praktiken" på någon mockup sida.
Dante said:De är alla coola och stämningsfulla (även om jag stör mig lite på att de där snubbarnas ögon är helt identiska – lite variation vore bättre).
Dante said:MEN min erfarenhet säger mig att du MÅSTE göra ett provtryck när bilderna är såhär mörka. Risken finns nämligen att de beckar igen helt och bara blir en otydlig svartgrå sörja. Om så skulle vara fallet får man justera kurvorna lite och provtrycka igen tills de ser bra ut.
<div>krank said:Nåja, när alla är klara så kostar ett provtryck 250 bagis på Publit. För jag gissar att det inte direkt skulle bli samma grej av att bara testa skriva ut på min laserskrivare härhemma...
Dante said:Exakt. Ett provtryck görs under skarpa förhållanden. Skriver du ut det hemma får du en korrekturutskrift, vilket är något helt annat.
<div>krank said:Hm, då borde jag ju - teoretiskt sett - kunna lägga upp alla mina sidhuvuden på lång rad på ett antal sidor och provtrycka detta, eller?