Nekromanti [Null State] - sista headern! Promiss!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Så.

Tjugonio sidhuvuden, plus fyra halva sidhuvuden, avklarade.

Eftersom det här var det sista, så lade jag ner lite extra tid och jobb på't.

Om nån undrar så är det en tjej-arm, vilket för upp min ratio till 50/50 totalt sett (inräknat cyberman-headern). Det finns en "osäker" också, personen som hoppar från hustak till hustak, men den tänker jag bestämma att den är en tjej, sådeså =)

Attachments

Ögat

Hero
Eller så struntar du i att könsbestämma den okända: det borde bli en ännu bättre ratio med 48% kvinnor, 50 % män, 2 % osäker könstillhörighet!

Kan man köpa spelet på GothCon?

krank

Olav said:
Kan man köpa spelet på GothCon?
Erh, det är planen. Just nu har jag lite... trycktekniska bekymmer. Det kommer att bli ganska tajt. Antingen väntar jag på det nya provtrycket (som visar om problemet första provtrycket hade har löst sig), och då riskerar det att bli superdupertajt, eller så printar jag blint och riskerar en särskild "trycket suger pung-edition" för just årets Gothcon...

Ögat

Hero
Välj det senare!

Om trycket är dåligt och du måste göra ett nytt kommer din fula trycket-upplaga automatiskt bli en begränsad upplaga, vilket i sin tur kommer göra den mer attraktiv hos samlare och signalera "vi var på gothcon när det hände", vilket i sin tur kommer göra att det blir tuffare att spela med det fula trycket än med den snygga trycket.

Och vips har något dåligt förvandlats till något bra.

(plus att jag är jävligt taggad på Null State.)

Bjuder på ett exempeläventyr i peppen.

krank

Olav said:
Och vips har något dåligt förvandlats till något bra.
Jag och Möller diskuterade idag på om man skulle kalla en ny korrigerad utgåva "second edition" =) Men så blir det antagligen inte.

Olav said:
Bjuder på ett exempeläventyr i peppen.
Haha! Ligger lite bortom det fokus jag tänkt mig (som är mer James Bond och Bourne och mindre superhjältigt), men man kan helt klart spela så också! och det är coolt! =)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
krank said:
Jag och Möller diskuterade idag på om man skulle kalla en ny korrigerad utgåva "second edition" =)
Kala den första versionen för "Sick and twisted Edition" eller better yet, "Krank edition" :gremwink: