Nekromanti Nuthin' 1.X1/4

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Awesome! Herren i hatt är ju skitbra! =)
Ja, jag är svag för det viktorianskt stiliga.
Även om nu den där verkar vara en jänkare och inte en tedrickande, ytterst nobel britt?

... solvebring tycker bättre om britter. Argument: Sherlock Holmes!
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Hehe, tack tack!
Är lite missnöjd med herren. Ska förmodligen fixa en ny, något reviserad. Det blir oftast så när man försöker bygga upp någon slags karaktär. Ja, klädstilen passar nog närmare en jänkare. :gremsmile:

Tack!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Per Folmer said:
Hehe, tack tack!
Är lite missnöjd med herren. Ska förmodligen fixa en ny, något reviserad. Det blir oftast så när man försöker bygga upp någon slags karaktär. Ja, klädstilen passar nog närmare en jänkare. :gremsmile:

Tack!
Okej, tja, det jag är mest imponerad av är händerna. De är riktigt bra. Inte överdetaljerade, men ändå korrekta och tydliga. De är verkligen skitnajs.
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
solvebring said:
Per Folmer said:
Hehe, tack tack!
Är lite missnöjd med herren. Ska förmodligen fixa en ny, något reviserad. Det blir oftast så när man försöker bygga upp någon slags karaktär. Ja, klädstilen passar nog närmare en jänkare. :gremsmile:

Tack!
Okej, tja, det jag är mest imponerad av är händerna. De är riktigt bra. Inte överdetaljerade, men ändå korrekta och tydliga. De är verkligen skitnajs.
Tack!

Ja, det är svårt att hitta en bra balans i bilderna. Ibland kan man sitta å fila hur mycket som helst och då kommer man på att fan, resten måste slipas lika väl för att helhetsintrycket ska bli bra! :gremlaugh:
 
Top