Nekromanti Nyårsfest

Caligo

Swashbuckler
Jag skall ha en nyårsfest på mitt fartyg (centralt i Göteborg). Det är mest vänner och bekanta (och deras bekanta) men om några från rollspel.nu skulle vilja komma är de varmt välkomna... det blir nyårsbuffé och band som spelar så det är tyvärr inte gratis men inte jättedyrt (och gratis om man vill hjälpa till lite). PM:a om du är intresserad så mejlar jag mer info...

ripperdoc

Myrmidon
Om ditt fartyg har 3 master eller fler alternativt kanonportar så kan jag överväga det!

Caligo

Swashbuckler
RipperDoc said:
Om ditt fartyg har 3 master eller fler alternativt kanonportar så kan jag överväga det!
En mast utan segel men kanon finnes (och skall naturligtvis brukas på nyårsafton).

Rickard

Urverk speldesign
Jag skulle kunna planera så att jag kan dyka upp här, men då vill jag gärna veta om några fler är på.

/Han som behöver sova någonstans över natten till nyår eller så ska tid finnas för att kunna festa tills kollektivtrafiken börjar gå

Caligo

Swashbuckler
Han said:
Jag skulle kunna planera så att jag kan dyka upp här, men då vill jag gärna veta om några fler är på.

/Han som behöver sova någonstans över natten till nyår eller så ska tid finnas för att kunna festa tills kollektivtrafiken börjar gå
Skeppet ligger i Göteborg... bara så att det framgått :gremsmile:

Sista bussen från skeppet går 03:07 och första går 06:19. Dessutom går man till Centralstationen på 15 minuter. Är någon lite hardcore går det säkert att ordna att sova på båten. Det går även att boka rum på hotell 5 minuter gångväg bort för drygt 700 för enkelrum (895 för dubbelrum).
Hela rasket med nyårsbuffé, välkomstdrink etc kostar 250 kr. Kommer man senare på kvällen och skippar käk etc kostar det 70 kr. Billig bar finnes. Man kan hjälpa till några timmar (bar/mat/städ) och betalar då inget.

Arntsen

Warrior
Behöver man anmäla sig och i så fall, när gör man det senast?
Jag är sugen, men jag vet inte om jag kommer få tag i barnvakt, folk brukar ju som bekant vara aningen uppbokade såhär års :gremtongue:

Caligo

Swashbuckler
Arntsen said:
Behöver man anmäla sig och i så fall, när gör man det senast?
Jag är sugen, men jag vet inte om jag kommer få tag i barnvakt, folk brukar ju som bekant vara aningen uppbokade såhär års :gremtongue:
Jag skickar gärna mer info till intresserade... skicka mig pm med er mejl. Anmälan så snart som möjligt. Barn är inget problem.
Det verkar ju bli några från forumet som kommer.

Rickard

Urverk speldesign
Jag är 98% säker på att jag dyker upp.

/Han som någon dag får se hur han ska göra med sovplats

Rickard

Urverk speldesign
Jag hade skittrevligt. Tack för en bra sammanslutning!

/Han som nog åkt på en förkylning men låter hälsa att det inte är Åsas fel

Caligo

Swashbuckler
Tack ni som kom från forumet (Arvidos och Han) med följe. Synd att vi hann snacka så mycket (pratade iofs lite rollspel med Han/Rickard vid halv sex på morgonen).