Nekromanti Ny bild på Riddaren, fel?

Favelan

Veteran
Jag var nyss inne på neogames hemsida. Där upptäckte jag att man bytt framsida på riddaren till samma bild som på krigarens väg. Är detta mohända ett fel eller. Tycker personligen att det är tråkigt med två olika moduler som har samma bild.
Finns det mohända någon från NG som skulle kunna förklara varför?

/Favelan

Baron Marak

Swordsman
Tror att det handlar om ett fel i föruppdateringarna av sidan. Den kommer nog att uppdateras mycket snart. Hoppas jag då i alla fall att den gör.

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Det är samma framsidesbild som på Krigarens Väg, men det var lite strul med rättigheterna på den bilden som Neogames egentligen ville ha. Kanske förvillande för konsumenten, men eftersom Krigarens Väg inte finns längre på Neogames lager så kanske det inte spelar så stor roll... Färgen på böckerna skiljer ju sig också åt

Favelan

Veteran
Jo visst skiljer sig färgerna lite... den ena är ljusgrå och den andra mörkgrå. Risken att köpa fel bok är nog ändå inte lika överhängade som den sorg över att ha två böcker som till det yttre liknar varandra /images/icons/frown.gif. Vi får hoppas att nu innehållet blir riktigt bra.

/Favelan

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Va trist.

Det är samma framsidesbild som på Krigarens Väg, men det var lite strul med rättigheterna på den bilden som Neogames egentligen ville ha.

Ämlans, va sned-optat.../images/icons/sad.gif

Jag som verkligen tyckte om den förra tänkta bilden...

Skulle varit bättre med ingen bild alls...

/Naug

Ezping Orm

Hero
Hellre en bra modul med trist omslag, än tvärtom.. Men det är allt rejält sorgligt /images/icons/sad.gif

Jag hoppas iaf att det otroligt snygga omslaget till S&P inte kommer behövas ändras.

Cerec

Veteran
Kan inte NG skaffa fram en annan bild då??? Fast betyder det yterliggare förseningar så får det va...

Tsigalah

Veteran
Håller med

Den gamla bilden var riktigt bra, den gamla Riddarenbilden lyste verkligen riddare om sig.
De nya ser bara ut som lite uppsuttna krigare med för lite självdistans. Djä-a vanar-tiraker säger jag bara... /images/icons/smile.gif inte det minsta ridderligt över dom.

/Marcus