Nekromanti ny dod 5 spelare behöver hjälp!

G

Guest

Guest
1, var hittar man bra rollformulär ?
2, var kan man hitta billia böcker?
3, nåra bra sidor att rekomendera?
4, finns de nått program som hjälper en att göra gubbarna??? (tycker de e lite klöddit me alla bp och de ) =/

teddy

Warrior
um... alltså menar du DoD 5 (alltså Chronopia) eller har du skrivit fel? För om du menar till DoD 5 så är det nog svårt, nu ska jag inte säga för mycket med tanke på att jag aldrig spelat det men jag gav nyss bort formulär till en polare men dom hade jag köpt för länge sedan i en liten låda i en leksaks affär så jag vet inte... Annars är det ju bara att surfta in på www.tradition.se så hittar du nog det du behöver...

Serge

Veteran
Jag är väl inte så där välunderrättad av mig men drakar och demoner 5 säljs väl inte längre(givetvis finns det alltid undantag).

Rickard

Urverk speldesign
"4, finns de nått program som hjälper en att göra gubbarna???"
Inte så mkt till hjälp, precis, men det finns minst 2 prog. på nätet till iaf DoD4. Kolla runt lite på DoDhemsidor (läs: sök på nätet).

/[color:448800]Han</font color=448800> som inte precis tyckte prog:en var bra

Zavage

Veteran
en bra sida är:
www.sverok.se där kan du gå in på scenariobanken och där finns rollformulär och äventyr.
annars skulle jag nog rekomendera att spela DoD 4 6 eller att spela EON

Eskil

Warrior
Det är mer eller mindre omöjligt att hitta moduler till Chronopia, några av de senare och ett par äventyr är ungefär vad du kan hitta i affärerna. Gör som någon annan här nämde, spela Eon.