Nekromanti Ny Forumredaktör ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
I brist på permanent forumsledning har jag enväldigt (fast med Gardeners och övriga redaktionens goda minne) utsett mig själv till tillförordnad Forumredaktör tills vidare.

Ackerfors fortsätter vara Chefredaktör och Bobby Magikern Övermoderator.

Jag kommer att fortsätta vara moderator för de forum jag modererar idag – och dessutom jobba för en del förändringar av sådant som fungerat … mindre bra.

Watch this space!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Nu när det gått en stund ...

... vill jag passa på att kraftigt protestera mot det som hänt sedan du blev Forumsredaktör. Inget bra har kommit ur detta, och moderatorerna är fortfarande dumma i huvet. Och det är ditt fel, för under ditt styre har inget blivit bättre! Snarare har inget hänt över huvudtaget! Jag kräver att det sparkas fler, och att färre får foten! Vidare kräver jag att debattklimatet anpassas till att passa mina egna ombytliga preferenser bäst, och jag är chockad över att du ännu inte tagit tag i detta, efter att ha varit Forumredaktör i över 10 minuter!

Skandal! Nakenchock! Röstfiasko!

/Magnus

Dante

Staff member
Officiellt meddelande! ...

Jag vill härmed meddela att den tidigare användaren Magnus Seter är avstängd på sexdubbla livstider; hans konto är för evigt raderat och alla som så mycket som nämner hans namn kommer att gå samma öde till mötes.

<font size="1">Nä, allt ovanstående är förstås båg. Dessutom vill jag påpeka att en sak faktiskt hänt sedan jag utropade mig själv till boss: jag har ändrat min titel!</font size>

Organ

Out of time, out of mind
Re: Officellt meddelande! ...

Nä, allt ovanstående är förstås båg. Dessutom vill jag påpeka att en sak faktiskt hänt sedan jag utropade mig själv till boss: jag har ändrat min titel!
Schysst! Precis som att alla diktatorer med stil börjar med att behänga det egna bröstet med medaljer. Respekt! :gremcool:

/Anders

Nightowl

Champion
Re: Officiellt meddelande! ...

• Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Kempetorsk!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!
  • Magnus Seter!

Dante

Staff member
Kick! ...

2 down, 8302 to go!

<font size="1">Båg igen, ju.</font size>

PAX

Jordisk Äventyrare
Re: Nu när det gått en stund ...

Hårda Bud i Mellerud...

Gordeg

Hero
I brist på permanent forumsledning har jag enväldigt (fast med Gardeners och övriga redaktionens goda minne) utsett mig själv till tillförordnad Forumredaktör tills vidare.
Låt mig gratulera dig till att du gjort ett så bra val!
Skulle kunna säga "lycka till" också men jag har så stort förtroende för dig att jag inte tror att du behöver tur.

Gordeg, Dante fanboy?

Bombu

Hero
lycka till dante!

vi håller tummarna för att ditt tfforumredaktörskap ska bli långt och lyckligt.

:t4: :t100:

det behövs en forumredaktör...

Bombu

Dimfrost

Special Circumstances
Fantastiskt! Du bör ju veta vad du ger dig in på, också, och därmed bör inte risken vara så stor att du tröttnar när du märker hur saker och ting egentligen fungerar. :gremgrin:

Nu förväntar jag mig en ordentlig utrensning av oönskade element i moderatorkåren. Stockholmsmaffian to the rescue! Eller, Borlängemaffian kanske? ... Troberg som moderator? :gremconfused: :gremsuck:

(Mer seriöst: varför inte tillsätta en tillförordnad (åtminstone; jag har -- som vanligt -- dålig koll på Gardeners långsiktiga planer) innehållsredaktör också? Det finns ju åtminstone en duglig individ som har visat åtminstone visst intresse för den posten.)

/Dimfrost

Organ

Out of time, out of mind
Citat Mekanurg:
--------------------------------------------------------------------------------

Kol ha-kavód le-khá!

--------------------------------------------------------------------------------

Så det säger du?

Tack … antar jag.
Det tycker jag du inte ska säga. Han har just förbannat hela din familj och era husdjur i sju släktled.
Eller så vill han låna din brevlåda.

/Anders

Dante

Staff member
Dimfrost said:
(Mer seriöst: varför inte tillsätta en tillförordnad (åtminstone; jag har -- som vanligt -- dålig koll på Gardeners långsiktiga planer) innehållsredaktör också? Det finns ju åtminstone en duglig individ som har visat åtminstone visst intresse för den posten.)
Öh … va? Vem?

Genesis

Ni dés ni maître
Jag deltar ytterst sällan i diskussioner på rollspel.nu-forumet, men kan passa på att uttrycka mitt stöd. Jag har aldrig haft problem med moderatorer eller redaktion eller annat och kan ju i förbifarten passa på att hylla rollspel.nu som ett toppenforum, för att kompensera för all kritik (saklig eller inte) som har dykt upp här nyligen.

//Genesis är en så'n där användare som bara utnyttjar forumet, inte blivit påhoppad av någon, och i allmänhet är helnöjd med hur saker funkar, och den typen av användare dyker sällan upp i sådana här diskussioner.

Johan K

Gammal & dryg
Då är det väll inte mer än att önska dig lycka till Dante !