Nekromanti Ny forumsträff?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag vet att frågan varit uppe många gånger tidigare men oftast brukar det bara rinna ut i sanden. Men jag vågar mig på ett nytt försök. Jag har ju aldrig varit med på någon forumträff för tusan hakar! Det måste vi ändra på.

seinet

Swashbuckler
Jag har blivit tillsatt att ordna något sådant. Tyvärr är det en fråga om tid, många går i skola, jobbar och kanske har dålig ekonomi. Det närmaste läget då alla har tid är väl egentligen jul, men hur många vill lämna familjen och gemenskapen för att resa halva (eller hela) sverige för att träffa rollspelare (fast vi skulle nog kunna ordna något jul-troll eller liknande som delade ut rollspels-klappar). Sedan är det väl påsk, fast då är det ju Goth-Con.

Men om folk är intresserade kanske man kan ordna med ledningen till nästa års GothCon ifall www.rollspel.nu kan få en liten lokal där de kan ha en liten forumträff.

/Seinet Wintermute - Åker till Holland i morgon

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det låter faktiskt inte som en helt dum idé, men det är bara så långt dit./images/icons/frown.gif

Johan K

Gammal & dryg
Vore KANONSKOJ !!

Jag har heller inte varit med på nån forumträff !! Så det vore ju kanonskoj att vara med på en sådan !!
Var var forumträffen senast ??

seinet

Swashbuckler
Re: Vore KANONSKOJ !!

Senaste forumträffen var i Stockholm på Absolut spel om jag inte minns helt fel. Helt ok faktiskt, åkte hela vägen från Göteborg enbart för att vara med och det ångrar jag absolut inte. Tror väl det var någon som skrev en liten artikel om det och lade in i artikeldatabasen här på sidan.

/Seinet Wintermute - Skall kolla på Blind Guardian på fredag och Dio på lördag