Nekromanti Ny funktion? 2

Legioth

Swordsman
Härkommar jag igen med mina (läsaren får själv värdera dem) idéer. Denna gång föreslår jag något sätt att spara undan sina favorittrådar. Det finns så många trådar som är favortittrådar med det känns lite onödigt att de skall ta så mycket skärmutrymme på kontrollpanelen.

Jag föresår sålunda antingen att favorittrådarna kommer på en annan sida eller att man skulle kunna spara undan dem som inte är aktuella, men som man fortfarande är intresserade av (t.ex. som "gamla favorittrådar"), så att man skulle kunna hitta dem på ett enkelt sätt.

T.ex har jag "Värdelös SL av Dilandau" som favorittråd ännu fastän det är flera månader (åtminsotne en) sedan den var aktuell, sparad utifall att...

Gardener

Champion
Är det många som har samma problem? Själv använder jag inte funktionen så jag har ju inte upptäckt det, men jag kan förstå att det kan vara lite jobbigt att ha en lång lista med trådar på kontrollpanelen.

En ganska enkel variant skulle kunna vara att endast de senaste 10 trådarna visas, eller den senaste månadens trådar. Finns det fler så får man en länk till en extra sida som listar alla favorittrådar. Eftersom jag tyvärr inte vill ändra i databasen så lär det dock bli ett fast värde för hur många eller hur gamla trådar som visas. Skulle detta vara intressant, och hur många tycker det vore en bra idé? Skriver upp det på todo-listan, men det vore trevligt att veta hur högt jag ska prioritera det.

Legioth

Swordsman
Jag tycker att det skulle räcka med att de 5 nyaste trådarna skulle finnas där. Inte minst om man sitter med en ynklig liten 15 tums-skärm. Angående prioriteringen så beror det på vad som lämnas åt sidan om detta prioriteras högre.

Det borde dock absolut inte gå före återinförandet av att lästa inlägg blir oröda.