Nekromanti Ny Gemini Community

Astral

Veteran
Tja, jag har precis SL:at klart min första Gemini kampanj.
Den var otroligt lyckad och alla spelare och jag är väldigt nöjda. Jag håller nu på och skriver min andra kampanj med samma karaktärer.
Nu till mitt problem. Jag skulle gärna se ett Community kring BARA Gemini för oss Gemini SL:s. Jag har letat men inte hittat nått. Så om ni har några förslag skulle jag bli glad för dessa. Om inte ett Community existerar funderar jag på att lägga upp en sida omgående. Tacksam för svar.

ASTRAL

Weatherman

Hero
Jag känner då i varje fall icke till någon sådan. Det närmsta jag kan tänka mig är den e-lista jag är med i. Lycka till med dina projekt!

/Mats

Astral

Veteran
Ny SIDA

Tjena alla Gemini spelare.
Jag har precis lagt ut första sidorna av min nya Gemini sida.
http://w1.704.telia.com/~u70404403/

Forumet funkar bra så skriv gärna vad ni tycker. Dessutom tar jag gärna emot matrial (tex. bilder, kartor, äventyr osv.) på min mail:
s_brickman@hotmail.com

Jag hoppas att alla ska trivas på sidan och om vi alla tillför lite så kan den faktiskt bli riktigt bra.

Det var allt!
ASTRAL

Sadaigh

Swordsman
Re: Ny SIDA

Den ser ju bra ut, och med tiden så skall nog den blir bättre än Rustningskammaren. Den där kampanjen du nyss spelledde, vad handlade den om? För jag söker material till vårt nästa spelmöte. Då vi förmodligen skall spela Gemini.
Min mail är hallu87@hotmail.com
Ps. Är det någon som spelar GTA 3 här på rollspel.nu?

Astral

Veteran
Tackar

Jag hoppas verkligen att Skymningsland kan bli något. Jag håller på och fixar med matrialet. Jag hade tänkt att lägga upp min kampanj på sidan men det krävs en hel del arbete. Jag har nämligen skrivit ner den för hand. Så nu måste jag skriva den på mitt tangent bord. Oj oj.

Men men. Jag tyckte att det du skrev om många bäckar små var bra. Jag kan bara göra en ok sida, men om alla skickar lite matrial blir sidan väldigt bra. Hoppas ni är nöjda med designen. Om inte skriv det i mitt Skymningslands forum.

Än en gång vill jag påminna om adressen som är:
http://w1.704.telia.com/~u70404403/

Tills vi ses igen må den Endes ljus lysa över dig.
Markis Astral

Astral

Veteran
Tackar så mycke

Man tackar. Du får gärna skriva vad du tycker är dåligt i Forumet på sidan.

Mvh
Astral