Nekromanti Ny hundvalpsbild!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Säg till henne att hon kan få ta morgonpromenaderna.
:gremsmile:

Vitulv

I måndags åkte jag in med Watson till djursjukhuset. Det visade sig att han har fel på sina njurar, och han är väldigt sjuk. Han har nu legat på sjukhuset i två nätter för olika prover. Vi ska hämta hem honom idag, och han är för tillfället pigg och glad, men tyvärr kommer lille Watson nog aldrig att få växa upp och bli en vuxen hund. Han har gett oss den gladaste sommaren någonsin, och vi älskar honom så mycket.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Näej … lille Watson!

Visst är livet orättvist, men varför ska det vara orättvist mot snälla hundvalpar?

:gremcry:

solvebring

Superhero
Håller fullt med dig, Dante. Men så ska det alltid vara, de mest oskydliga varelserna är de som drabbas medan folk och fä man önskar kunde ta deras plats alltid tycks hänga sig kvar.

Beklagar, Vitulv. Vet själv hur otroligt svårt det är att mista ett husdjur, och speciellt vad det gäller just hundar. Att de är människans bästa vän är ingen myt.

Johan K

Gammal & dryg
Det var tråkigt att höra Vitulv!
Hoppas att det på nått sätt ordar sig för Watson!

Rising

Vila i frid
Jag är glad ändå att hunden repade sig. Och ta inte ut nederlaget i förskott; en av farsans tikar visade sig ha ett blåsljud i hjärtat redan när hon var valp, men hon lever än idag.

Så; håll hoppet vid liv, och se nu till att Watson får en fortsatt bra valpdom.

Vitulv

Tyvärr fick hoppet ett abrupt slut. Precis innan vi skulle åka och hämta hem honom fick vi ett samtal av veterinären som fått nya provsvar.

Så istället fick vi åka och säga farväl.

Hanihörnet

Veteran
Tråkigt att höra, men försök att minnas de stunder som ni hade med honom och gläd er åt dem. Samma sak hände min katt förrförra året. Hon hade då följt mig hela livet.

Bunny

Crazy like a fool
Jag beklagar verkligen. Jag önskar Watson får en stilla och smärtfri död tillsammans med husse och matte.

Storuggla

Champion
Det suger. Jag beklagar, det är hårt när ens husdjur avlider. Speciellt om de är så unga.

Storuggla, kaffe erbjuds