Nekromanti Ny Kampanj för DnD4

Jag håller på att arbeta fram en ny kampanj för DnD4 - från Lvl 1 - min egen värld. Undrar om någon vill speltesta.

Kortfattat: Ägnar stor fokus åt trovärdig dramatik, moraliska dilemman och spänning, samt mysterier. spelet ska vara emotionellt fängslande för spelarna - mindre åt hack&slash eller upplevlande. Man kan förenklat säga att världen baseras på en förvriden version av Europa anno 900-1300 uppblandat med vissa Tolkienska begrepp och Cthulu - samt Ridley Scott-Alien/Prometheus. Men i grund och botten är det "mindre magi, mer grå realism och mycket mer ångest" - spelledaren behöver alltså skapa drama ur det lilla. Samtidigt, allting hänger ihop på ett sätt som normalt sett inte tillåts i DnD.

Unfair

Hero
Vill du att någon ska speltesta en hel kampanj, bestående av flera äventyr. En sådan som tar aslång tid att spela?!

anth

Vetefan
Hej och välkommen till rollspel.nu

Rena efterlysningar efter spelare brukar göras i "Evenemang och kontakt"-forumet. Och om du vill speltesta IRL är det en fördel om du berättar var i Sverige du tänkte speltesta.

Hur lång speltest hade du tänkte dig?
Söker du spelare för en spelsession, eller spelare för att spela hela kampanjen?
Speltestare brukar dessutom bara användas till produkter som ska ges ut/säljas.
Nyfiken fråga: tänkte du ge ut en kommersiell DnD4-kampanj?

Det du beskriver låter väldigt olikt DnD4 så som jag känner det - vilket bara är spännande.
Har du lust att utveckla hur du uppnår denna annorlunda DnD4-känsla?