Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,764 Location Stockholm 2 Apr 2004 #1 http://www.wizards.com/dnd/article.asp?x=dnd/dx20020401a M.
anth Vetefan Joined 24 Feb 2003 Messages 10,271 Location Fjollträsk 2 Apr 2004 #2 Om man ser det som ett litet rollspel (stor som en tidningsartikel) så verkar det ballt. Om man ska se det på något annat sätt så måste jag fråga vilket datum artikeln publicerades.
Om man ser det som ett litet rollspel (stor som en tidningsartikel) så verkar det ballt. Om man ska se det på något annat sätt så måste jag fråga vilket datum artikeln publicerades.
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,764 Location Stockholm 2 Apr 2004 #3 Jag ser det som ett minigame Det stod ju i headern att det var ett aprilskämt, så det lär ju inte undgå någon. Vad jag tyckte var kul var att det var såpass utarbetat. En klockren konventsgrej. M.
Jag ser det som ett minigame Det stod ju i headern att det var ett aprilskämt, så det lär ju inte undgå någon. Vad jag tyckte var kul var att det var såpass utarbetat. En klockren konventsgrej. M.