Nekromanti Ny logovariant till Fantasy!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Måste ju göra en variant som bygger på typsnittet Macbeth också.. mer oldschool än så blir det inte...


 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,821
Jaaaaa! Awesome! Det där är en logotyp för ett spel där man spelar äventyrare med bara lår (typ ála Elric-omslag med nåt tygg som hänger ner gärna). Och sån fantasy är automagiskt minst 70% coolare.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,419
Location
Umeå
DeBracy said:
Jaaaaa! Awesome! Det där är en logotyp för ett spel där man spelar äventyrare med bara lår (typ ála Elric-omslag med nåt tygg som hänger ner gärna). Och sån fantasy är automagiskt minst 70% coolare.
Totalt medhåll
 

Jedvard

Veteran
Joined
11 Jun 2010
Messages
103
Location
Falun
riktigt coolt :gremgrin: hoppas kunna spela några kvällar fantasy under ledigheten någon som provspelat? hur känns flytet?
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,868
Snyggt, men jag skulle föredra raka kanter på bokstäverna istället för "vågig" kontur (Förlåt om jag inte kan rätt terminologi)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Necross said:
Snyggt, men jag skulle föredra raka kanter på bokstäverna istället för "vågig" kontur (Förlåt om jag inte kan rätt terminologi)
jag vill ha det lite "vågigt", då hänger det bättre ihop med övrig layout (som jag planerar)..
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,868
Arfert said:
Necross said:
Snyggt, men jag skulle föredra raka kanter på bokstäverna istället för "vågig" kontur (Förlåt om jag inte kan rätt terminologi)
jag vill ha det lite "vågigt", då hänger det bättre ihop med övrig layout (som jag planerar)..
Jasså, blir det lianer? :gremsmile:
 
Top