Nekromanti Ny redaktionsmedlem!

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Ny redaktionsmedlem!
Redaktionen på www.rollspel.nu utökas nu med en medlem. Redaktionen har ett tag varit i behov av en person som kan komma med fräscha idéer och som inte är rädd för att slita.Efter en rekommendation av chrull har vi bjudit in Yassilus till att arbeta med oss.
Han har redan gjort ett fantastiskt jobb med bland annat förra årets julkalender och nu hoppas vi han kan fortsätta med det. Och förhoppningsvis kommer han även växa i sin roll.

Gå till artikeln

seinet

Swashbuckler
Vad fan är detta för diktatur?!

Var inte majoriteten enig om att det INTE skulle vara Yass? Fan, jag skiter i det här nu, orkar inte med fler, knappt byxmyndiga personer. Räcker det inte med Arvid? GAAH!

/Seinet Wintermute - Försvinner härifrån nu!

Gardener

Champion
Re: Vad fan är detta för diktatur?!

Men, jag trodde inte du skulle ta det så allvarligt Tomas. Nåja, du gjorde ju inte så mycket vettigt ändå, Yassilus kommer nog tillföra mer än vad vi förlorar på att du lämnar oss.

Troberg

Sinister eater
Re: Vad fan är detta för diktatur?!

Jag håller med Gardener, Seinet är bara 1/4 så bra som Yassilus. Bort med honom!

G

Guest

Guest
Men alltså allvarligt talat - jag trodde att vi skulle ha en diskussion om det här INNAN vi bestämde något.

Seriöst menat så är det här enormt dålig stil av er tycker jag. Jag är grymt besviken!

Ymir

Liten kantbaron
Demokritos

Jag har sagt det förr, jag säger det igen. Det här är ingen demokrati. Get used to it. Och om du ändå måste, ta det på redaktionsforumet där det hör hemma.

- Ymir, håller med Olle som vanligt.

G

Guest

Guest
Re: Demokritos

Som jag påpekat i den fullständigt absurda tråden ovan så råkar jag anse att det är nyttigt att den här diskussionen förs öppet inför andra forumsbesökare så att även de kan vara med och tycka och tänka. Vem vill egentligen besöka ett forum där det inte är demokrati? Allvarligt talat, innan du skriver - tänk efter lite är du snäll.

Ymir

Liten kantbaron
En miljard kineser

Vem vill egentligen besöka ett forum där det inte är demokrati?
En miljard kineser kan inte ha fel. Rollspel.nu är en service, inte en rättighet, och vi är därmed inte ansvariga inför någon här. Jag ska väl undvika den ökända sandlådereferensen, men den börjar kännas frestande redan. Yassilus-fallet tänker jag för övrigt inte ens diskutera. Beslutet är redan fattat, så det finns ingen diskussion att föra öppet. Lev med det.

- Ymir, tänker alltid efter

Troberg

Sinister eater
En och en kvarts miljard kineser [NT]

Plus 23 miljoner om man räknar in Taiwan.

G

Guest

Guest
Re: En miljard kineser

Jag avslutar helt enkelt med att säga att jag finner det sorligt att idag när det är 2004 finns sådana bakåtsträvare som vill föra alla bakom ljuset och hålla allting så hemligt och hysch-hysch...

Ymir

Liten kantbaron
Re: En miljard kineser

Jag avslutar helt enkelt med att säga att jag finner det sorligt att idag när det är 2004 finns sådana bakåtsträvare som vill föra alla bakom ljuset och hålla allting så hemligt och hysch-hysch...
Det är väl ett tämligen karaktäriserande drag för politiker och politiska beslutsfattanden i alla tider? Också idag.

...ser inte riktigt hur bakåtsträvandet kommer in i bilden.

- Ymir, borde sova nu

Troberg

Sinister eater
Spelar ingen roll, de är inte kineser än [nt][ot]

-

walium

Ganska töntig, faktiskt
Tough shit, boyo

Fast Yassilus har väl varit redaktionsmedlem ganska länge? Är det inte lite sent att börja gnälla om det nu? Jag tror att du har försuttit din chans att lägga in klagomål mot valet av redaktionsmedlemmar när de blivit valda för åtskilliga månader sedan. Och du såg ju hur det gick för Seinet när han surnade till. :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Najs....
Snacka om att stiga i graderna.. :gremgrin:
Vissa har det ju bra.. :gremtongue:

Balderk

Swashbuckler
Actually

De är inte fler än kineserna ännu, men har en mycket högre befolkningstillväxttakt, således kommer de inom den närmaste framtiden gå om kineserna.

/Balderk, läst opm det där på geografin nyss