Nekromanti Ny sida 1 ???

Sindlast

Veteran
Uppdateras aldrig Riotminds hemsida eller?! Jag tycker att det är dålig stil att det inte går att ladda hem Vinterskogen fasten det är släppt för längesedan... Det skulle ju gå att ladda hem före jul... Okej, förseningar kan hända den sämste... MEN de borde ju lägga ut den så fort den är färdiggjord!!! Nåja, ville bara kommentera detta... Förresten verkar Vinterskogens Hemlighet mycket bra, ska spela det så fort min förening får lite stålar från SVEROK (som förresten är slöast i hela världen!!!) så att vi kan köpa DoD6. Skulle haft pengarna för ca 5 veckor sedan nu!!!

Sindlast - (även revisor och postmottagare för Drakhålan)

theodåre

Veteran
svar

Måste nog ändå säga att vi hunnit med att både uppdatera vår site och svara på så mycket frågor som möjligt under de två och en halv månad som det nya Drakar och Demoner har funnits på marknaden. Jag vet inte vad du har för förhoppningar, men idag ligger det alltifrån Arketyper till Spelledarpersoner, karta på en del av Trudvang samt en hel del annat smått och gott. Hyfsat bra jobbat på två månader om du frågar mig!
Om du inte redan har hittat länken som tar dig till Bergtings sida så kan du gå in på www.riotminds.com och titta där. Olyckligt nog hann vi inte släppa Vinterskogen innan jul pga vissa omständigheter och hoppas att du har överseende med detta. Det kom några dagar senare istället! Vi kommer att lägga upp det på vår hemsida till helgen.

Vi uppdaterar så ofta vi kan och så ofta det finns ett själ (i form av bra material) till det.

mvh
RiotMinds