Bara om George Lucas inte har något kreativt inflytande över huvud taget.Lu-kaazh said:Edit: insåg just att det var en bluff.
så istället kan vi prata om det borde komma en ny trilogi
Jag håller inte med.Laowai said:Jag tycker absolut att det borde göra det, allt det coolaste händer ju efter att kejsaren dör, särskilt som bättre författare än Lucas fått skriva om det.
Jag tyckte att nästan alla de där punkterna verkade som asbra anledningar att göra nya filmer.Möller said:Jag håller inte med.Laowai said:Jag tycker absolut att det borde göra det, allt det coolaste händer ju efter att kejsaren dör, särskilt som bättre författare än Lucas fått skriva om det.
krank said:Jag tyckte att nästan alla de där punkterna verkade som asbra anledningar att göra nya filmer.
Neeeej, Star Wars ska vara en hjältesaga, inte någon jävla fantasykrönika.Laowai said:krank said:Jag tyckte att nästan alla de där punkterna verkade som asbra anledningar att göra nya filmer.
^This
Uppenbarligen är krank en superhjälte var superkraft är att tycka precis tvärt emot alla andra.krank said:Jag tyckte att nästan alla de där punkterna verkade som asbra anledningar att göra nya filmer.Möller said:Jag håller inte med.Laowai said:Jag tycker absolut att det borde göra det, allt det coolaste händer ju efter att kejsaren dör, särskilt som bättre författare än Lucas fått skriva om det.
...
//Krank, som gillar väldigt mycket med Star Wars, men inte filmerna. Also, Gray jedis är det som räddar hela settingen.
Jag vill hellre ha en episk scifikrönika, själv.Arvidos MC said:Neeeej, Star Wars ska vara en hjältesaga, inte någon jävla fantasykrönika.
...and this is news? =)anth said:Uppenbarligen är krank en superhjälte var superkraft är att tycka precis tvärt emot alla andra.