Nekromanti Ny Stockholmsforumsöl 25–27 maj! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Om vädergudarna är välvilliga kommer jag och Organ att befinna oss på gratisfestivalen Popaganda vid universitetet under torsdag, fredag och lördag denna vecka.

Kom dit och drick öl och kolla band ni också!

(Den som är driftig kan säkert få tag på mitt mobilnummer för att lättare lokalisera mig i folkvimlet.)

Erik_N

Warrior
Om vädergudarna är välvilliga kommer jag och Organ att befinna oss på gratisfestivalen Popaganda vid universitetet under torsdag, fredag och lördag denna vecka.

Det kommer jag också att vara. Åtminstone Fredag och Lördag. Får se hur det blir på Torsdag. Färre roliga band då.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Skojar du? …

The Gray Brigade då? Tunng? Jenny Wilson? Mindre Nils?

Jaja, om du dyker upp på torsdag: Glöm inte handduken!

Erik_N

Warrior
Re: Skojar du? …

The Gray Brigade då? Tunng? Jenny Wilson? Mindre Nils?

De där banden ser ju intressanta ut. Och så vill jag ju se Lacrimosa, I'm from Barcelona och Peter, Bjorn & John också. Så jo, det är klart jag dyker upp på torsdag.

Handduk, nä det får man inte glömma.

Eksem

Champion
Jag skulle snarare påstå att jag bevistat för många moshpits och bestämt mig för att det inte är min kopp te.

Fast Mew var riktigt bra.

---

Fast Allhuset skippade jag när jag såg köerna, istället var jag på nån undergroundfest på en båt och drack smuggelöl och dansade i laserljus tills någon snodde min sambos alla tillhörigheter och kvällen dämpades en del.

Erik_N

Warrior
Jag måste ha haft tur, eller varit ute i tillräckligt god tid, för det var ingen kö alls båda gångerna jag gick till Allhuset. Såg först Zeitgeist, sedan Regina. Zeitgeist var urtuffa, och Regina var riktigt bra också.

Hoppar nog över alla moshpits jag också, fast annars gillar jag utomhuskonserter...