God45
#PrayersForBahakan
När jag är klar med alignment fokus är det dags att välja nästa ämne att fokusera på. Jag har ett par idéer men jag vill gärna ha era förslag. Så har ni en bra idé på en fokus serie eller tycker en av mina idéer låter intressant att läsa om så vill jag gärna veta det
Magi: Där jag går igenom olika typer av magi från demonolgi till elementalism.
Fantasy världar: Där jag går igenom olika fantasy världar.
Mage: the ascension: Ni har redan sett min analys av Celestial chorus, den här serien kommer täcka resten av traditionerna.
Hunter: the vigil: Jag går igenom de olika jägarorganisationerna på samma sätt som jag gick igenom klanerna från vampire.
Superhjälte ursprung: Där jag går igenom olika superhjälte ursprung såsom naturliga mutationer, magi och utomjordiska ursprung.
Sci-fi klasser: Som fantasy klassfokus fast med sci-fi.
Magi: Där jag går igenom olika typer av magi från demonolgi till elementalism.
Fantasy världar: Där jag går igenom olika fantasy världar.
Mage: the ascension: Ni har redan sett min analys av Celestial chorus, den här serien kommer täcka resten av traditionerna.
Hunter: the vigil: Jag går igenom de olika jägarorganisationerna på samma sätt som jag gick igenom klanerna från vampire.
Superhjälte ursprung: Där jag går igenom olika superhjälte ursprung såsom naturliga mutationer, magi och utomjordiska ursprung.
Sci-fi klasser: Som fantasy klassfokus fast med sci-fi.