Nekromanti Nya/gamla inlägg på forumet...

k7e9

Hero
Jag vet inte om det bara är jag, men tanken är ju att man ska se nya inlägg som gula mappar, och gamla som vita right?

För mig blir visserligen en tråd som innehåller nya inlägg gul, men när man tittar in i den är alla inlägg gula, även dom jag läst vid tidigare tillfällen... Att klicka sig igenom alla för att hitta de nya är jobbigt... Senast nyss läste jag en tråd som skulle innehålla 2 nya inlägg, där alla 10 inlägg i tråden var gulmarkerade när jag hoppade in i tråden...

Någon mer som har samma problem? Finns någon lösning i någon inställning jag misslyckats med att hitta? Eller är det helt enkelt en bugg?

Gardener

Champion
Som det nämns i buggrapporttråden så fungerar det inte riktigt som det ska. Det är inrapporterat till utvecklarna av forumsystemet och kommer förhoppningsvis åtgärdas till nästa buggfixrelease.

Tills vidare finns det några saker du kan göra. Testa att använda funktionen "Markera alla inlägg som lästa", som finns längst ner på sidan. Logga sedan ut och rensa alla cookies i din webbläsare. Starta sedan om webbläsaren och försök logga in igen. Det kan hjälpa, iaf något, eller en stund.