Nekromanti Nya och nygamla forum öppnade

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Fel dag idag?

Jupp, i fortsättningen ska jag svara så, för det är så jag ser det nämligen. Jag har bara inte haft chansen ännu, känns det som. :gremsmile:

Nightowl

Champion
Mycken tack!

Alla tre forumen kommer att fylla viktiga funktioner för mig.

Jo, till och med slasktäppan. En av de viktigaste sätten att träffa människor man kan vara social med i största allmänhet är att göra grejer tillsammans man är intresserade av - man börjar att åka skidor, skåda fåglar eller spela rollspel tillsammans, och sedan blir man vänner.

Lika lite som jag går fram till en okänd människa på krogen och börjar prata, lika lite intresserad är jag av att gå till Lunarstorm eller Planket eller vad fan det heter och snacka skit. Jag känner ju ingen där. Jag snackar inte skit med folk jag inte känner.

Er känner jag.

mvh,
Erik

Johan K

Gammal & dryg
De 2 mest uppsendeväckande grejerna var nog OT & Köp&Säl-forumena.. Får jag nog lov att säga... :gremgrin:
Skall bli synnerligen intressant att se den här utvecklingen.. :gremwink: :gremtongue:
Dock så är det allmänna forumet välkommet att det öppnades.. :gremlaugh:

Dimfrost

Special Circumstances
Perfekt! Det här ska redaktionen ha ett stort tack för. Nu slipper jag sälja grejer genom signaturen i fortsättningen, då. :gremlaugh:

Och jag gillar vanan att utannonsera stora förändringar första april. :gremsmile:

/Dimfrost

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Och jag gillar vanan att utannonsera stora förändringar första april. :gremsmile:"

Jag med. Det är så härligt med förvirringen... Är det sant? Fast det är ju första april... Men, men...? Vi får se hur det blir nästa år... :gremwink: