Vi har ingen ny ras i våran spelgrupp, men däremot har våran sl tagit bort kraggerna från världen (inprincip) iallafall...
Detta har han gjort för att han inte tycker att de passar in. Och skaparna av Eon hade ju bara med kraggerna för att ha någon koboldisk ras med....
jag har skrivit i ordning 3 st......för de som är extra lata och inte orkar gör det själv, ett eget yrke för nattdräpare, granaschfäktare och även en helare...
Jag har skapat några nya yrken:
Advokat
Vampyr jägare
Ninja
Florist
Värdshusvärd
Väpnare
Jag håller på att skapa Glädjeflicka(Sköka) för tillfället som kommer att hamna på min sida inom kort... även en helrenovering av sidan och lite fler äventyr och sånt... jaja iaf så har jag de yrkena som jag skapat....
"Det har inte så mycket med attributsmodifikationer att göra. Det är deras livsstil som in passar så bra. höftskynken och kraggsvärd är lite töntiga."
Kragg springer väl ändå inte omkring i höftskynken, något som många verkar ha fått för sig. Personligen tror jag att Kragg kan vara en intressant del av världen, bara man får en någorlunda bra bil av dem.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.