Nekromanti Nya regelboken

TheStoryteller

Veteran
Bra ide. Man får hoppas på att det finns många nya illustrationer med klass(M. Gullbrandson). För där måste jag tyvärr säga att det brister i många fall. Trots alla bra regler så vill man ju vila ögonen på coola bilder då och då. Någon som håller med???

Virocon

Swordsman
Stenhårt. Personligen tycker jag att bilden precis på första sidan(Orchen som slår ut äventyraren genom katedralfönstret) regerar! Vem ritar de där egentligen? Hur lär man sig sånt?

/Problem med bilderna? Besök centrat för Levande Ikonotropi i Haléa Terén, Sanaris kulturhuvudstad år 2069, på...

TheStoryteller

Veteran
Omslagen är ju helt underbara. Man får lite mindervärdeskomplex när man tittar på sina egna bilder. Synd bara att det inte genomsyrar hela modulerna.

Dizzy

Veteran
Bilden i dvärgar!

Bilden på första sidan i "Dvärgar" är superfet. Ingen av dem som anfaller den dvärgen inser inte att de är på väg att dö stenhårt. Gullbrandson borde göra alla illustrationer. Däremot är bilderna i "Religioner" riktigt dåliga. Det ser nästan ut som om JAG hade ritat dem. Och det ska jag säga er, säger väldigt mycket om kvaliteten på de bilderna.