Nekromanti Nya saker i Eon II

Happypuppie

Veteran
Vilka är dom nya sakerna i Eon II...
Är det värt att köpa? Är det någon som vet så kan ni beräta, men skriv inte hur dom nya reglerna är...

Lucky up

Happypuppie

Veteran
Än en gång tack, krille...
(hur går man upp i grad? Grisodlare låter lite underägset)

Till Sir Foilan
Jag har hört att det skulle kunna finnas regler till hur man gör egna vapen, och lite mer om gift och sjukdomar...
Är deta sanning eller lögn???

Lucky up

Sir Foilan

Hero
"hur går man upp i grad? Grisodlare låter lite underägset"

Läs FAQ:en.

"Till Sir Foilan
Jag har hört att det skulle kunna finnas regler till hur man gör egna vapen, och lite mer om gift och sjukdomar...
Är deta sanning eller lögn???"

Gift o sjukdomar var visst med, men egna vapen vet jag inte. Har inte 2ed själv. Jag skulle själv uppskatta lite hjälp med smide - har en spelare som startar upp sin egna smedja.

/Sir Foilan

Krille

Super Moderator
RTFM

"hur går man upp i grad? Grisodlare låter lite underägset"

Klicka på FAQ uppe till höger.

"Jag har hört att det skulle kunna finnas regler till hur man gör egna vapen, och lite mer om gift och sjukdomar... Är deta sanning eller lögn???"

Ja, det finns med. Reglerna om vapnen är mest vapen med speciella egenskaper och hur mycket mer än normalfallet de kostar.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Reglerna är inte de bästa, jag själv rekomenderar EON I. De enda anledningarna jag kan komma på till varför du ska ha EON II är: Du blir inte "omodern" här på forumet, och du bör köpa den för att jag själv står med under speltest. /images/icons/cool.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"

OJ, svårt att säga. Jag tyckte att reglerna om shamanism var lite få och minimerade inte koboldmöjligtheterna särskilt mycket. Sedan hoppades jag att det skulle vara mer nya saker i EON II. Reglerna om droger var ju inte de bästa (mina kompisar höll på med några av dem, som tur var strök neogames de mest idiotiska av dem) och jag hade hoppas att det skulle stå mer om hantverksregler och sånt. Sedan var ju de nya sidorna för plastiga för mig. Gillade de förra sidorna mycket mer. För att inte tala om alla dessa småregler som är sämre än de förbigående. Mer kan jag inte komma på just nu.

"I begynnelsen skapade människan Gud"